English

امسال ۱۸۳ زندانی جرائم غیر عمد در کردستان منتظر لطف مردم هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کردستان گفت: امسال نیز در تلاشیم تا با برگزاری جشن گلریزان در فضای مجازی و رسانه ملی زمینه مشارکت مردم برای آزادی 183 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کنیم.

امسال 183 زندانی جرائم غیر عمد در کردستان منتظر لطف مردم هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد خسروی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: هر ساله جشن گلریزان بصورت حضوری در سراسر کشور به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کردستان با اشاره به اینکه از سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم گلریزان در استان مهیا نبود، افزود: سال گذشته شاهد برگزاری جشن گلریزان از طریق صدا و سیمای مرکز کردستان بودیم که با استقبال مردم و خیرین همراه بود و به آزادی 208 زندانی جرائم غیر عمد منجر شد.

وی اعلام کرد: از 208 زندانی جرائم غیرعمد 204 نفر مرد و چهار نفر زن بودند که به دلیل دیه، محکومین مالی، مهریه و نفقه در زندان بودند و با کمک 36 میلیارد تومانی از زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کردستان یادآور شد: از 36 میلیارد بدهی زندانیان آزاد شده در سال گذشته 19 میلیارد تومان با گذشت شکات به ثمر نشست.

خسروی اضافه کرد: امسال نیز در تلاشیم تا با برگزاری جشن گلریزان در فضای مجازی و رسانه ملی زمینه مشارکت مردم برای آزادی 183 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه هر سال با افزایش بدهی در زندان‌ها مواجه هستیم و نیاز است زمینه مشارکت خیرین، گذشت شکات و افزایش کمک‌های مردمی بیش از گذشته فراهم شود.

گفتنی است؛ شماره حساب‌های ستاد دیه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شامل بانک تجارت (1139027600)، بانک ملی (0105951078004)، بانک ملت(20898989/77) و بانک تجارت (5859837003403710) هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی