English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران در نخستین ماه سال

کشفیات جدید همراه با دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران در سراسر استان، در نخستین ماه از سال 1401 را در بسته خبری زیر بخوانید.

کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران در نخستین ماه سال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه بی امان با افراد سودجو و برخورد با قاچاقچیان منابع طبیعی، مأموران انتظامی کلانتری، فرماندهی بخش، پاسگاه‌ها و یگان های امداد سطح استان موفق به کشف انواع چوب های قاچاق شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اقدامی مضاعف طی کنترل و تردد خودروهای عبوری و محورهای مواصلاتی در سطح حوزه، پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن‌ها موفق شدند قریب به 45 تن چوب آلات جنگلی قاچاق از نوع توسکا، صنوبر و... کشف کنند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: متهمان و اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل منابع طبیعی و جنگل‌بانی شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی هشدار داد: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد خواهد کرد.

کشف موتورسیکلت های قاچاق میلیاردی در عباس آباد 

سرهنگ سید جعفر افضلی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران آگاهی شهرستان عباس‌آباد در یک کار تیمی و مشترک در سطح حوزه استحفاظی، دو دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق را شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در یک عملیات منسجم و ضربتی هر 2 موتورسیکلت را توقیف کردند، افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، موتورسیکلت های قاچاق و فاقد مدارک و مجوز قانونی گمرکی بوده که برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این موتورسیکلت را 20 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص 2 متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در میاندورود 

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: مأموران با کارهای اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه‌دار و بررسی صحنه های سرقت، یک سارق حرفه‌ای را در ضایعات فروشی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی میاندورود تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد: مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز نمایند و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهند.

سرقت خودرو در تهران، کشف در سوادکوه 

سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر از مرفوک شهرستان سوادکوه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پراید دارای سابقه سرقت از مسیر تهران، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرقت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری11 پل سفید حین رصد و کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی آزادمهر به یک دستگاه خودرو سواری پراید نقره ای مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: مأموران خودرو را متوقف و پس از بررسی و استعلام دقیق از خودرو مشخص شد که دارای سابقه سرقت از استان تهران می باشد.

وی با بیان اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و مقادیر موادمخدر کشف شد، خاطرنشان ساخت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان ویلا و منازل مسکونی در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ویلاها و واحدهای مسکونی در شهر ساری، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی عنوان داشت: مأموران آگاهی شهرستان در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو پراید با دو سرنشین مشکوک شدند که پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از داخل آن مقادیر قابل توجهی از اقلام و اموال سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ساری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 5 فقره سرقت از ویلاها و منازل مسکونی در شهرستان ساری اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر این که پلیس با جدیت در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

کشف خودروی سرقتی در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی در بیان این خبر گفت: در پی وقوع سرقت یک‌دستگاه خودرو سواری در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی بلاصاحب که به صورت رها پارک شده بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: با استعلام به عمل آمده از سیستم وسائط نقلیه پلیس آگاهی ناجا مشخص شد، خودرو دارای سابقه سرقت از این شهرستان می‌باشد.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان خاطرنشان ساخت: این خودرو پس از سیر مراحل قانونی به مال باخته تحویل داده شد.

کلوانی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و در صورت وقوع سرقت خودرو، سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه