English

سردار مجید شجاع:

کشف محموله سرقتی یک و نیم میلیارد ریالی در مرز تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی عنوان کرد: مرزهای خراسان رضوی توسط مرزبانانی حراست و نگهبانی می‌شود که همواره در همه شرایط هوشیاری، آگاهی و اشرافیت اطلاعاتی خود را حفظ می‌کنند.

کشف محموله سرقتی یک و نیم میلیارد ریالی در مرز تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی،سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اعلام کرد: مرزبانان هنگ تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور موفق شدند یک محموله طلا و گوشی سرقتی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردار مجید شجاع همچنین افزود: مرزبانان هنگ تایباد در یک اقدام کاملاً اطلاعاتی موفق شدند تعداد  ۱۰ سکه طلای بهار آزادی و تعدادی زیورآلات به ارزش ریالی یک میلیارد و ۴۵۴ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: همچنین در بازرسی از متهم تعداد ۴ گوشی تلفن همراه  کشف شد که پس از استعلام مشخص شد سرقتی هستند. کارشناسان ارزش ریالی این ۴ گوشی را ۵۵ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سردار مجید شجاع در خاتمه ضمن اشاره به تحویل متهم به همراه اقلام مکشوفه به مراجع ذی صلاح تصریح کرد: مرزهای خراسان رضوی توسط مرزبانانی حراست و نگهبانی می‌شود که همواره در همه شرایط هوشیاری، آگاهی و اشرافیت اطلاعاتی خود را حفظ می‌کنند و به امید خدا تلاش‌های مرزبانان ما همه نقشه‌های قاچاقچیان و سودجیان را نقش بر آب خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه