English

بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ؛

بازگشایی رسمی مدارس سراسر استان اصفهان پس از ۲ سال

بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس سراسر استان اصفهان پس از 2 سال آغاز بازگشایی شد.

بازگشایی رسمی مدارس سراسر استان اصفهان پس از 2 سال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، دانش آموزان اصفهانی بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت آموزش و پرورش از امروز فعالیت حضوری خود را در بیش از پنج هزار واحد آموزشی در استان اصفهان آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در دبیرستان حضرت زینب (س) اصفهان  با اشاره به نگرانی والدین در زمینه ضدعفونی مدارس و استقرار مسافران نوروزی در مدارس گفت: مدارس بعد از خروج مسافران نوروزی کاملا ضدعفونی شده و تمامی اقدامات لازم برای حضور دانش‌آموزان صورت گرفته و همه مدارس آماده پذیرش دانش‌آموزان است.

محمدرضا ابراهیمی بیان داشت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت شهرستان‌ها نظارت کامل بر روند بازگشایی مدارس انجام و دستورالعمل‌های اجرایی برای نواحی، مناطق و مدارس ارسال شده است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی دانش آموزان افزود: تنها مشکل برای بازگشایی مدارس سرویس‌ها هستند که با هماهنگی با شهرداری و تاکسیرانی بخشی از مشکلات سرویس‌های مدارس تا چند روز آینده برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر سلامت دانش‌آموزان گفت: خانواد‌ها از فرستادن دانش آموزانی که علائم سرماخوردگی دارند خودداری کرده و به مدرسه اطلاع  دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه