English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان زکات جمع آوری شد

مدیرکل کمیته امداد مازندران در جلسه شورای زکات که با حضور ائمه جمعه استان برگزار شد، گفت: در برنامه‌های تعهدی کمیته امداد استان رتبه اول را کسب کرد که این نشان از تلاش همه دارد.

سال گذشته 75 میلیارد تومان زکات جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه با اعلام این خبر اظهار داشت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است.

وی ادامه داد: به لطف خدا و برکت ولایت و شهدا در خدمت رسانی به نیازمندان موفق بوده ایم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در تابستان سال گذشته هزار و 230 دستگاه کولر بین بیماران صعب العلاج تحت حمایت توزیع شد که اعتبارات با پنجاه درصد کمک خیران و پنجاه درصد کمیته امداد تأمین شده است.

وی با تقدیر از همراهی خیران بیان داشت: خیران به کمیته امداد اعتماد دارند که موجب سربلندی این نهاد است.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سال گذشته هزار و 500 سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباس شویی و جاروبرقی بین مددجویان توزیع شد که کمیته امداد این زمینه را فراهم کرد و 10 میلیون تومان با کمک خیران و 10 میلیون تومان کمک کمیته امداد و با توجه به رایزنی های انجام شده این اقلام به خانواده های تحت حمایت اهدا شد.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: توزیع هزار و 500 دستگاه بخاری گاز سوز، توزیع سه هزار و 400 دستگاه آبگرمکن، بیش از 500 دستگاه یخچال و 100 دستگاه تلویزیون، 100 دستگاه ماشین لباس شویی برای خانواده های نیازمند از دیگر کارهای سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه خط مقدم کمک های مؤمنانه محله ها هستند و باید محله ها را تقویت کرد، افزود: 456 مرکز نیکوکاری در استان  با محوریت مساجد وجود دارد و این مراکز با شناسایی نیازمندان و آمایش محله با استفاده از ظرفیت خیران به کمک نیازمندان می شتابند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی و حمایت نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه مازندران گفت: سال گذشته 75 میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.

وی ابراز داشت: سال گذشته با کمک ائمه جمعه، سپاه و آستان قدس رضوی، بیش از 210 هزار کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه دو هزار شورای زکات در استان وجود دارد، عنوان داشت: زکات جمع آوری شده برای خانواده های نیازمند در بخش های مختلف هزینه می شود.

نماینده ولی فقیه مازندران هم در جلسه شورای زکات استان گفت: افتخار می کنیم که عامل باشیم و  فرهنگ زکات را ترویج دهیم.

آیت الله محمدی لایینی افزود: کمیته امداد در امر جمع آوری زکات مجدانه عمل می کند و این نهاد اقدامات خوبی در راستای خدمت به محرومان انجام می دهد.

وی به نام گذاری امسال به نام تولید دانش بنیان اشتغال آفرینی اشاره کرد و بیان داشت: این مهم باید توجه شود و برای عملی شدن این نام، باید جهادی و انقلابی عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه