English

با حضور رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان؛

مرکز توانمندسازی و اشتغال منطقه۱۰ و ۱۴ اصفهان افتتاح شد

مرکز توانمندسازی و اشتغال منطقه۱۰ و ۱۴ اصفهان با حضور رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افتتاح شد.

مرکز توانمندسازی و اشتغال منطقه۱۰ و ۱۴ اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی در آئین افتتاح مرکز توانمندسازی و اشتغال مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری اصفهان و افتتاح قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه حصه و جلوان گفت: آنچه که از درآمد اصفهان کسب می‌شود در اصفهان هزینه نمی‌شود، در واقع از ظرفیت صنایع بزرگ و مادر و همچنین افراد توانمند در اصفهان استفاده نمی‌شود از این رو از مسئولان استان مطالبه می‌کنم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: شورای شهر اصفهان به دنبال آن است که با ایجاد باور در بین مردم کم برخوردار اشتغال درون‌زا ایجاد کند به طوری که روزی محصولات این منطقه با نام حصه برند شده و بازار را در اختیار بگیرد.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی اصفهان بیان داشت: متولیان امر اشتغال استان به ویژه کمیته امداد اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این زمینه با مدیریت شهری همکاری داشته و با استفاده از فرصت فضای مجازی برای تبلیغ دستاوردهای منطقه حصه، فرهنگ شغل و اشتغال در این منطقه به مردم کل شهر تسری یابد.

مرکز توانمندسازی در اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه