English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

۸۳ هزار خانوار مازندرانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: 83 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد در بخش های مختلف بهره مند هستند.

83 هزار خانوار مازندرانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار داشت: باید جوان‌گرایی را گسترش دهیم و با استفاده از حضور جوانان در عرصه های مختلف به نتایج مثمرثمر دست می یابیم.

وی ادامه داد: 83 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد در بخش های مختلف بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به پرداخت مستمری به مددجویان اشاره کرد و گفت: یک نفره 350 هزار تومان، دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700هزار تومان، چهارنفره 900 هزار تومان، پنج نفره و پنج نفره به بالا یک میلیون و 100هزار تومان ، مستمری به مددجویان پرداخت می شود‌.

وی بیان داشت: خیران و مردم نوعدوست استان در خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و برنامه های مختلفی را برای خودکفایی شدن مددجویان در دستور کار دارد.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی برای مددجویان فرصت های شغلی ایجاد می شود و طرح های اشتغال به منظور پایدارسازی مورد نظارت قرار می گیرند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با وجود ۳۶۰مرکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و گفت: در این مراکز خدمات بر اساس نیاز سنجی به نیازمندان ارائه می شود.

وی افزود: با تعامل با نخبگان و جوانان و همدلی و وفاق می توانیم بهترین خدمات را به نیازمندان ارائه دهیم و باید از همه ظرفیت ها برای این امر استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این دیدار با قدردانی از خدمات کمیته امداد به نیازمندان و ایجاد روحیه خودباوری، اظهار داشت: با تعامل و کمک یکدیگر و با برنامه ریزی مناسب باید برای رفع مشکل نیازمندان همه تلاش خود را بکار بندیم.

حسن رنگرز گفت: نسبت به ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان با کمیته امداد  آمادگی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه