English

معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش مازندران:

نتایج دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از اعلام نتایج استانی دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داده و گفت: 132 اثر برگزیده از استان مازندران به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

نتایج دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد شعبانی با اشاره به پایان مرحله استانی دهمین دوره جشنواره «نوجوان سالم» اظهار داشت: تعداد 1239 اثر از شهرستان‌ها و مناطق استان به دبیرخانه استانی رسید که از این میان پس از داوری آثار، تعداد 132 اثر به عنوان آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش خلاقیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه و ابتکارات جامعه محور برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و تعمیق و تقویت باورهای دینی را از موضوعات جشنواره دهم بود.

وی تصریح کرد: جشنواره نوجوان سالم هر ساله جهت گسترش نهضت فرهنگی در بین دانش آموزان، همکاران و والدین در محورهای نقاشی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن گرافی، مقاله، خلاقیت و ابتکارات مدرسه ای، ایده پردازی، اقدام پژوهی و... برگزار می شود.

شعبانی با اشاره به قالب آثار در بخش‌های مختلف گفت: قالب آثار در بخش ابتکارات مدرسه‌ای، الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس، طرح درس و راهنمای تدریس در کلاس، فیلم مستند تدریس پیشگیری در کلاس بود و برنامه عمل سالانه مدیر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح یا پروژه نوآورانه مدرسه برای آموزش و فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری و پروژه‌ها و ملاحظات موردی برای توانمندسازی از قالب های آثار در بخش پژوهش های ابتکاری بود.

وی بیان داشت: تدوین نیمرخ چالش ها و فرصت های مدرسه، تدوین نیمرخ راهکارها و ایده ها، طراحی پروژه کوچک، حمایت جویی پروژه کوچک و اجرا و مستند سازی پروژه کوچک نیز قالب های بخش ابتکارات جامعه محور را تشکیل می‌داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: اختتامیه جشنواره که دبیرخانه کشوری آن در شهرستان‌های استان تهران واقع است در مردادماه 1400 برگزار خواهد شد و امیدواریم با 132 اثری که از مازندران به این دبیرخانه ارسال شده، شاهد کسب نتایج خوبی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه