English

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان:

مختومه شدن ۱۵۲مورد از دعاوی به نفع مددجویان کمیته امداد در اصفهان

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان بیان داشت: 152مورد از دعاوی مددجویان به نفع ایشان مختومه شد.

مختومه شدن 152مورد از دعاوی به نفع  مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد کرانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: سال گذشته به واسطه حمایت قضایی، 20 نفر از مددجویان توانمند و از پوشش کمیته امداد خارج شدند، همچنین 152 مورد از دعاوی مددجویان به نفع ایشان مختومه شد.

وی افزود: ساله گذشته 152 مورد از دعاوی مددجویان به نفع ایشان مختومه و به واسطه حمایت قضائی، 20 نفر از مددجویان، توانمند و از پوشش کمیته امداد خارج شدند.

کرانی با اشاره به اینکه قوه قضائیه نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها وکرامت انسانی دارد، گفت: اداره حقوقی کمیته امداد با قوه قضائیه همکاری خوبی داشته است و در مواردی برای بررسی فرآیندها، با تشکیل جلسات مشترک با مراجع مختلف قضائی، مسائل مرتفع گردیده است.

وی بیان داشت: مطابق برنامه های ابلاغ شده در سال 1400 تاکنون سه مرکز نیکوکاری حقوقی در اصفهان، زرین شهر و مبارکه با هدف تسهیل روند پرونده های مددجویان ایجاد شده است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در پایان، همکاری کمیته امداد با کانون وکلای استان را مطلوب دانست و گفت: امور حقوقی مددجویان با 61 وکیل در حال پیگیری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه