English

برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت؛

کمک ۲۱ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از کمک ۲۱ میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان در اصفهان خبر داد.

کمک ۲۱ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  کریم زارع در حاشیه مراسم اهدای ۱۲۰۰ بسته بهداشتی از طرف سازمان هلال احمر به مددجویان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کمیته امداد اصفهان بیش از ۲۱ میلیارد تومان به صورت نقد و بسته های حمایتی و بهداشتی در اختیار مددجویان اصفهانی قرارداده است.

وی افزود: بیش از ۲۱ میلیارد تومان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از محل منابع کمیته امداد، بودجه دولتی، کمک سازمان ها و نهادها و همچنین مشارکت مردم به صورت نقد و بسته های حمایتی و بهداشتی در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

زارع ادامه داد: از این میزان، ۱۸۸ هزار بسته بهداشتی و غذایی به ارزش تقریبی بیش از ۱۶ میلیارد تومان از محل مشارکت مردم تهیه و به مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

وی گفت: کمک هایی که از محل منابع کمیته امداد، بودجه دولتی و کمک سازمان ها و نهادها در اختیار مددجویان قرار گرفته است نیز بالغ بر پنج میلیارد تومان است که شامل سه میلیارد تومان کمک هزینه نقدی خرید اقلام بهداشتی و ۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداختی به ۵۰۰۰ خانوار آسیب دیده از کرونا است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تاکید کرد: اولویت دریافت این کمک ها و بسته های بهداشتی به ترتیب با مددجویان دارای بیماری های خاص، صعب العلاج و زمینگیر، سالمندان، مادران باردار و شیرده تحت حمایت بوده وخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه