English

ایوب توکلیان:

اعلام آماده باش تمامی بیمارستان‌ها و پرسنل کادر درمان در روز طبیعت

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در همین خصوص آماده‌باش تمامی بیمارستان‌ها را با تجهیزات کامل دارویی و درمانی و حضور تمامی نیرو‌های کادر درمان داریم.

اعلام آماده باش تمامی بیمارستان‌ها و پرسنل کادر درمان در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در روز طبیعت آماده‌باش تمامی بیمارستان‌ها را با تجهیزات کامل دارویی و درمانی و حضور تمامی نیرو‌های کادر درمان خواهیم داشت.

توکلیان در ادامه گفت: همه ساله در روز ۱۳ فروردین با توجه به خروج مردم از آماده باش تمامی بیمارستان‌ها در روز طبیعت منازل و استفاده از فضای طبیعت اطراف شهر آمار سوانح و حوادث و همچنین مصدومیت‌ها و مسمومیت‌ها افزایش می‌یابد.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه تصریح کرد: در همین خصوص آماده‌باش تمامی بیمارستان‌ها را با تجهیزات کامل دارویی و درمانی و حضور تمامی نیرو‌های کادر درمان داریم.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ تمامی مراکز درمانی خدمات مورد نیاز زائران و مجاوران امام رضا (ع) را به شکل مطلوب در موضوعات کرونا و غیرکرونا ارائه دادند و نظرسنجی‌های صورت گرفته در این خصوص رضایت‌مندی بالای ۹۰ درصدی مردم را به همراه داشته است.

 جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: در روز طبیعت تمامی بیمارستان‌ها و پرسنل کادر درمان در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز خدمات سریع و به‌موقع ارائه دهند.

وی یادآور شد: در همین خصوص از بیمارستان‌های شریعتی، طالقانی، شهید کامیاب، ولایت، هاشمی‌نژاد، قائم (عج) و امام رضا (ع) خواسته شده تا با توجه به موقعیت‌های مکانی‌شان با تمامی امکانات و تجهیزات آماده خدمت‌رسانی به مصدومان و مسمومان باشند.

 توکلیان در خاتمه اطلاع داد: از مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت به مواردی همچون تغذیه سالم و مناسب و اسکان در مکان ایمن و مطمئن توجه کنند تا در دورهمی و طبیعت‌گردی این روز دچار مصدومیت و مسمومیت نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه