English

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد:

ورود ۵ میلیون زائر به مشهدمقدس تا ۵ فروردین ماه

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: از تمام ظرفیت‌ها جهت اسکان زائران استفاده کرده‌ایم به گونه‌ای که در استان بیش از ۴۵۰ هزار و در مشهد بیش از ۳۵۰ هزار اقامتگاه آماده شده است.

ورود ۵ میلیون زائر به مشهدمقدس تا ۵ فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تاکنون ۵ میلیون زائر وارد مشهد شده‌ است که تاکنون اسکان آن‌ها به خوبی مدیریت شده است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: بیش از ۵۰ درصد از کل اقامت‌های رسمی کشور در مشهد فعال است، اما هنگامی‌که مشهد با حضور میلیونی زائران روبه‌رو می‌شود، این ظرفیت‌ها برای اقامت زائران کافی نیست.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: امسال با توجه همزمان شدن ایام نوروز با شعبانیه، نزدیک شدن به ماه‌مبارک رمضان و نبود محدودیت‌های کرونایی مشهد میزبان میلیون‌ها زائر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمهیدات استقبال از حضور گسترده زائران متذکر شد: مسئولان مربوطه از چهار ماه گذشته در جهت سازماندهی و میزبانی از زائران برنامه‌ها و اقدامات لازم را برنامه‌ریزی و ساماندهی کرده بودند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها جهت اسکان زائران استفاده کرده‌ایم به گونه‌ای که در استان بیش از ۴۵۰ هزار و در مشهد بیش از ۳۵۰ هزار اقامتگاه آماده شده است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در خاتمه اظهار کرد: با توجه حضو میلیونی زائران و کاهش شدید دما استقبال از اقامتگاه‌ها به شدت افزایش یافت به همین منظور به سرعت اقامتگاه‌هایی در حسینه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزرشی مهیا کردیم و در حال حاضر هیچ مشکلی برای اسکان اضطراری زائران نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه