English

علی نجفی:

اسکان شبانه زائران نوروزی با ظرفیت ۲۰ هزار نفر در شهر مشهد مقدس

معاون خدمت شهری شهرداری مشهد بیان کرد: شهرداری برای اسکان زائران، سالن‌های ورزشی مدیریت بحران را فراهم کرده است و اداره اوقاف نیز برخی از حسینیه‌ها، مساجد و تکایا خود را به سامانه ۱۳۷ معرفی کرده است.

اسکان شبانه زائران نوروزی با ظرفیت ۲۰ هزار نفر در شهر مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی نجفی معاون خدمت شهری شهرداری مشهد در خبری با اشاره به وضعیت اسکان زائران نوروزی اطلاع داد: در ۲۴ مکان سالن‌های مدیریت بحران شهرداری مشهد برای زائران نوروزی اسکان شبانه با ظرفیت ۲۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

نجفی در ادامه این خبر اعلام کرد: مراکز اسکان شهرداری مشهد به دو فاز ۱۰ هزار نفری تقسیم شده که در شب های گذشته با مراجعه زائرین ،حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد این مراکز اقامتی تکمیل شد.

معاون خدمت شهری شهرداری مشهد همچنین اضافه کرد: این مراکز و اماکن جهت اسکان زائران ، دارای لوازم گرمایشی، بهداشتی و دوش حمام می باشد و استفاده از این مراکز اسکان برای زائران رایگان است.

وی در ادامه متذکر شد: به جهت همکاری با سایر دستگاه‌ها و کارگروه اسکان در مشهد ، سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری مشهد ،برای راهنمایی زائران، جهت اسکان مورد نظرشان ،در دسترس می باشد تا شاهد سرگردانی زائران در معابر شهری نباشیم.

معاون خدمت شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: آنچه شهرداری برای اسکان زائران فراهم کرده است، سالن‌های ورزشی مدیریت بحران است، اما اداره اوقاف نیز برخی از حسینیه‌ها، مساجد و تکایا خود را به سامانه ۱۳۷ معرفی کرده است.

نجفی تاکید کرد: اولویت مرکز ۱۳۷ برای راهمایی زائران جهت اسکان ،مراکز آموزش‌وپرورش، حسینیه‌ها، مساجد، تکایا و سپس سالن‌های شهرداری مشهد و اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی است. که این اماکن نیز با توجه به ظرفیتی که دارند به زائران معرفی می شوند.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی اماکن اسکان زائران که توسط شهرداری مشهد تدارک دیده شده است افزود: کارشناسان آتش‌نشانی از تمامی این مراکز پیش و حین اسکان بازدید دارند. در برخی مراکز به دلیل گستردگی حضور زائران نیروهای آتش‌نشانی به صورت مستمر حضور دارند.

نجفی در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: از تمامی زائران و مسافران گرامی تقاضا دارم با شماره‌گیری سامانه تلفنی ۱۳۷  و یا از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۳۷ از آخرین وضعیت اسکان در مشهد مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه