English

مصطفی فیضی:

تمهیدات آستان قدس رضوی(ع) در استقبال از زائران نوروزی

مدیر عالی حرم مطهر رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی را ویژه اعیاد شعبانیه به ویژه عید بزرگ نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی و سطح شهر مشهد تدارک دیده است.

تمهیدات آستان قدس رضوی(ع) در استقبال از زائران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی در خبری اعلام کرد: تسهیل در زیارت زائران نوروزی با افزایش فضا‌های مسقف در حرم مطهر رضوی به منظور افزایش فضای مسقف در حرم مطهر رضوی و تسهیل در زیارت زائران، بخش‌هایی از حوزه اداری داخل حرم مطهر به خارج از این بارگاه نورانی منتقل شده تا فضای مسقف بیشتری در اختیار زائران قرار گرفته شود.

فیضی درباره برنامه‌های آستان قدس رضوی در نوروز ۱۴۰۱ اضافه کرد: با توجه به تأکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در حرم مطهر رضوی تا قبل از تعطیلات نوروز، ۴ وضوخانه جدید در رواق‌های شیخ حرعاملی، شیخ طوسی، دارالمرحمه و ورودی رواق امام خمینی (ره) ساخته شد.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی همچنین افزود: افزایش خدمات صندلی چرخدار و خودرو‌های زائربر در نقاط مختلف ورودی‌های حرم مطهررضوی نیز در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به رفع مشکلات نور و روشنایی در صحن‌های حرم مطهر رضوی اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات در آستانه سال نو، افزایش میزان نور اعم از چراغانی و نور‌های ثابت در صحن و سرای حرم مطهر رضوی است.

فیضی یادآور شد: در حوزه پارکینگ که همواره به عنوان یک معضل و مشکل مطرح بوده است، سعی ما بر این است فضا‌های بیشتری را در اختیار زائران قرار دهیم و همچنین اختصاص رواقی برای استراحت زائران در این ایام در نظر گرفته شده است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی تاکید کرد: آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی را ویژه اعیاد شعبانیه به ویژه عید بزرگ نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی و سطح شهر مشهد تدارک دیده است.

فیضی در خاتمه گفت: برنامه از ساعت ۱۴ روز ۲۹ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا یک ساعت پس از تحویل سال در حرم مطهر رضوی ادامه خواهد داشت، لذا اقدامات گسترده‌ای در حوزه صوت و تصویر انجام شده، تا زائران و مجاوران در ۴ ضلع اطراف حرم از صدا و تصویر برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه