English

مهدی سالاری‌منش:

ظرفیت اسکان زائران، برای بیش از ۱۹ هزار نفر شب‌اقامت در مشهد

رییس اداره خدمات زیارت شهرداری مشهد بیان کرد: امسال در ایام نوروز ۱۲ مرکز اسکان اضطرار با ظرفیت بیش از ۱۹ هزار نفر شب‌اقامت جهت اسکان زائران نوروزی پیش‌بینی شده است.

ظرفیت اسکان زائران، برای بیش از ۱۹ هزار نفر شب‌اقامت در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی سالاری‌منش رییس اداره خدمات زیارت معاونت گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در خبری اظهار کرد: پیش‌بینی اسکان بیش از ۱۹ هزار نفر شب ‌اقامت جهت اسکان زائران نوروزی در کلانشهر مشهد انجام شده است.

سالاری‌منش با اشاره به مراکز اسکان موقت و اضطرار استقبال از بهار ۱۴۰۱ تصریح کرد: امسال در ایام نوروز ۱۲ مرکز اسکان اضطرار با ظرفیت بیش از ۱۹ هزار نفر شب‌اقامت جهت اسکان زائران نوروزی پیش‌بینی شده که در مواقع اضطراری فعال خواهد شد.

رییس اداره خدمات زیارت شهرداری مشهد همچنین اضافه کرد: در این ایام بوستان زائرپذیر غدیر با ظرفیت ۱۶ هزار نفر حد فاصل تقاطع‌های غیرهمسطح غدیر و سلام منطقه هفت پذیرای زائران نوروزی خواهد بود.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین سالن ورزشی وحدت با ظرفیت ۴۰۰ نفر در بولوار وحدت، سالن ورزشی یاس نبی با ظرفیت ۴۵۰ نفر در طبرسی شمالی و سالن ورزشی بهمن با ظرفیت ۳۰۰ نفر در بولوار بهمن، سوله بحران بسیج با ظرفیت ۳۰۰ نفر در بزرگراه شهید بابانظر و سالن ورزشی بهشت ۴۵۰ نفر در بولوار نبوت از جمله این مراکز اسکان است.

رییس اداره خدمات زیارت شهرداری مشهد ادامه داد: از دیگر مراکز اسکان موقت و اضطرار استقبال از بهار ۱۴۰۱ می‌توان به پایانه مسافربری امام رضا(ع) با ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن سرافرازان با ظرفیت ۴۰۰ نفر در بولوار سرافرازان، سوله بحران شهید عامل با ظرفیت ۲۵۰ نفر در بولوار اندیشه می باشد

سالاری‌منش در خاتمه با اشره به مراکز دیگ در مشهد افزود: سالن ورزشی گلسا با ظرفیت ۴۵۰ نفر در دانشجو، سالن ورزشی شهدای شهرداری شماره ۲ با ظرفیت ۴۵۰ نفر در بولوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سالن ورزشی شهید آراسته با ظرفیت ۲۵۰ نفر در امیریه اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه