English

محسن داوری:

حجم زائرین مشهد نسبت به سال‌های قبل از کرونا بیشتر خواهد بود

فرماندار مشهد بیان کرد: استقبال از زائر باید استقبالی هوشمند باشد تا زمانی که زائر به شهر امام‌رضا (ع) سفر می‌کند از لحظه ورود در تمام موارد از جمله اسکان، بهداشت و ... احساس آرامش داشته باشد.

حجم زائرین مشهد نسبت به سال‌های قبل از کرونا بیشتر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد در سخنانی عنوان کرد: استقبال از زائران نوروزی باید استقبالی هوشمند باشد و مسافران در تمام زمینه‌ها احساس آرامش داشته باشند.

داوری در ادامه افزود: با توجه به اینکه به پایان سال و آغاز سال جدید نزدیک می‌شویم، طبیعتاً طبق هر سال زائرین زیادی به مشهد مقدس سفر خواهند کرد و ما نیز پیش‌بینی می‌کنیم که با حجم زیادی زائر نسبت به دو سال گذشته روبه رو باشیم و بر همین اساس پیش‌بینی‌هایی انجام شده و طبق برنامه قطعا برخی از آن‌ها عملی خواهند شد.

فرماندار مشهد اظهار کرد: البته با توجه به محدودیت‌هایی که کرونا در این دو سال اخیر در مشهد به وجود آورد ممکن است برخی از ظرفیت‌های مشهد انسجام خود را از دست داده باشند و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده حجم زائرین نیز نسبت به سال‌های قبل از شیوع کرونا بیشتر خواهد بود، بر همین اساس بنا داریم که خدمت‌رسانی بهتر و بیشتری برای زائران و مجاوران در نوروز فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که هر سال ستاد خدمات سفر در استانداری برگزار می‌شود و امور سفر توسط این ارگان پیگیری می‌شود امسال بنا بر این شد که متفاوت عمل شود و قرارگاه خدمات سفر در فرمانداری راه‌اندازی شد و این قرارگاه از تعدادی کمیته تشکیل شده که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

داوری متذکر شد: آنچه که در این میان مهم به نظر می‌رسد این است که ما در چند حوزه باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و در حقیقت استقبال از زائر باید استقبالی هوشمند باشد تا زمانی که زائر به شهر امام‌رضا (ع) سفر می‌کند از لحظه ورود در تمام موارد از جمله اسکان، بهداشت و ... احساس آرامش داشته باشد.

وی همچنین در ادامه این خبر یادآور شد: در حوزه حمل‌ونقل عمومی و اقلام خوراکی نیز هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته باشد و ما سعی کرده‌ایم ایم آمادگی را برای خدمات رسانی در تمام حوزه‌ها کاملا فراهم کنیم.

داوری در خاتمه خاطرنشان کرد: برای اطمینان خاطر زائران و مجاوران تزریق دوز سوم واکسن در تمام حوزه‌های خدمت‌رسان مشهد و اماکن زیارتی، تفریحی و گردشگری در اولویت قرار گرفته است و در حال حاضر نیز این طرح در حال اجرا شدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه