English

سعید عبدالله زاده:

برپایی بازارچه های نوروزی ارائه تولیدات طرح‌های اشتغال کمیته امداد

رییس کمیته امداد تربت حیدریه بیان کرد: این تولیدات از ۲۵ طرح اشتغال کمیته امداد در زمینه های مختلف برای عرضه به زائران حضرت رضا (ع) و مسافران نوروزی در نمایشگاهی به نمایش درآمده است.

برپایی بازارچه های نوروزی ارائه تولیدات طرح‌های اشتغال کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید عبدالله زاده رییس کمیته امداد تربت حیدریه در خبری اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز بازارچه نوروزی روستائی در مسیر ارتباطی جنوب کشور به مشهد مقدس در روستای سرهنگ این شهرستان برپا شده است.

عبدالله زاده در ادامه افزود: این تولیدات از ۲۵ طرح اشتغال کمیته امداد در زمینه مواد غذائی، خشکبار و سوغات منطقه و پوشاک و کفش و ملزومات سنتی و هنر‌های دستی برای عرضه به زائران حضرت رضا (ع) و مسافران نوروزی در نمایشگاهی به نمایش درآمده است.

رییس کمیته امداد تربت حیدریه همچنین تصریح کرد: این بازارچه از ابتدای فروردین راه اندازی شده و تا پایان تعطیلات نوروزو بازگشت مسافران نوروزی همچنان برپاست.

وی یادآور شد: تقویت بنیه طرح‌های اشتغال مددجویان منطقه رخ و همچنین کسب تجربه آنان در بازاریابی و فروش از اهداف برپایی این نمایشگاه است و نقش مهمی در رشد مشاغل خرد روستا‌ها و معرفی محصولات منطقه رخ به دیگر هموطنان دارد.

عبدالله زاده در خاتمه این خبر اضافه کرد و گفت: پارسال میلیارد و پانصد میلیون تومان از اعتبارات اشتغال کمیته امداد تربت حیدریه به مددجویان منطقه رخ اختصاص یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سهیلا البوغبیش

    ماهم تحت پوشش هستیم منودخترم خاهشن به من دخترم کمک کنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه