English

محسن داوری:

شناسایی ۵۰۰ واحد صنفی متخلف مشهد در ایام نوروز

فرماندار مشهد بیان کرد: امسال از ۶ هزار واحد صنفی توزیعی و اقامتی در مشهد به مناسبت تعطیلات نوروزی و حضور زائران بازرسی انجام شده است.

شناسایی ۵۰۰  واحد صنفی متخلف مشهد در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد در خبری اعلام کرد: از۲۵ اسفند پارسال تا چهارم فروردین امسال ۶ هزار واحد صنفی توزیعی و اقامتی در مشهد بازرسی و با ۵۰۰ واحد متخلف برخورد شد.

داوری در ادامه این خبر اضافه کرد: در مجموع سه میلیارد ریال بابت برخورد با این تخلفات به ویژه در بخش واحدهای اقامتی به زائران برگردانده شد و ۲۵ واحد صنفی و اقامتی متخلف نیز مهر و موم شد.

فرماندار مشهد همچنین اظهار کرد: با توجه به ورود چهار میلیون مسافر به مشهد در ایام نوروز ، ۱.۴ میلیون شب اقامت در واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تدارک دیده شده که حدود ۷۰۰ هزار شب اقامت در اماکن و سکونتگاه های اضطراری مانند ورزشگاه ها، پارکها و کمپ ها بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون گوشت مرغ به وفور در اطراف حرم مطهر رضوی به قیمت کیلویی ۳۱۰ هزار ریال عرضه می شود همچنین در اطراف حرم مطهر رضوی ۲۲ نانوایی و ایستگاه توزیع نان بسته بندی ایجاد شده و نان گرم ۲۴ ساعته پخت می شود و ایجاد این تعداد نانوایی سیار به راحتی صورت نگرفته است.

داوری در خاتمه تاکید کرد: در حالیکه فروش بلیت در سایر نقاط کشور با قیمتهای بالایی انجام می شود اما فروش بلیت در مشهد با نرخ مصوب انجام می شود و مشکلی از این بابت در مشهد نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه