English

فرماندار میانه:

میانه در اقتصاد دانش بنیان از ظرفیت های خاص منطقه ای برخوردار است

فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: میانه در اقتصاد دانش بنیان از بسترهای لازم از جمله نیروی انسانی، ظرفیت اقتصادی، مادی و مالی و نیز ظرفیت های خاص منطقه ای برخوردار است.

میانه در اقتصاد دانش بنیان از ظرفیت های خاص منطقه ای برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در اولین جلسه شورای اداری میانه با اشاره به محوریت دانش بنیان بودن تولید در نامگذاری سال جدید از سوی رهبری، اقتصاد مبتنی بر دانش بنیان را اقتصادی پایدار، ماندگار و مقاوم در برابر تنش های بیرونی خواند و گفت: اقتصاد دانش بنیان به دلیل اینکه از فکر و تلاش مردم آن سرزمین نشات می گیرد، در مقابل روش های دیگر توسعه اقتصادی ارجحیت دارد.

وی اضافه کرد: به جرات می توان گفت اگر بخواهیم شهرستانی را در استان آذربایجان شرقی نام ببریم که می تواند اقتصاد دانش بنیان در آن ریشه دار شده و حرفی برای گفتن داشته باشد، شهرستان میانه است.

سعادتی ادامه داد: میانه در اقتصاد دانش بنیان از بسترهای لازم از جمله نیروی انسانی، ظرفیت اقتصادی، مادی و مالی و نیز ظرفیت های خاص منطقه ای برخوردار است.

فرماندار میانه از انتشار اساسنامه مجمع پیشرفت و عدالت شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مجمع که جزو تاکیدات استاندار آذربایجان شرقی است، متولی سیاستگذاری و پیگیری سرمایه گذاری آن شهرستان خواهد بود و بر همین اساس سیاستهای کلان سرمایه گذاری شهرستان در آن مطرح خواهد شد.

وی حضور نمایندگان مجلس در جلسات شورای اداری را مغتنم شمرد و گفت: حضور نمایندگان در جلسه شورای اداری سبب آگاهی از مسائل و اشرافیت کامل آنان از موضوعات شده، پیگیری مسائل را موثر می کند.

سعادتی ضمن قدردانی از پیگیری های نمایندگان میانه در خصوص مسائل شهرستان از جمله موضوع تکمیل سدهای شهریار، گرمی چای و پایاب آیدوغموش، گفت: سد شهریار یکی از ظرفیت های آینده صنعت شهرستان است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت پایاب سد آیدوغموش، در مورد آب شرب میانه نیز گفت: این موضوع از دغدغه های اصلی ما، نمایندگان میانه و استاندار است و با توجه به اجرای بخش عمده پروژه، ضرورت دارد بقیه آن هم با پیگیری های مستمر و موثر در سال ۱۴۰۱ انجام شود.

فرماندار ویژه میانه همچنین از زحمات تمامی دستگاههای عضو ستاد تسهیلات نوروزی قدردانی کرد و تداوم تلاش ها در ادامه تعطیلات نوروزی به ویژه موج دوم سفرها را خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه