English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم:

تراز قم یک تراز ملی و جهانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به جایگاه موقعیت ممتاز قم در عرصه های ملی و بین المللی گفت: تراز قم یک تراز ملی و جهانی است.

تراز قم یک تراز ملی و جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم،  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه کمیسیون دانشجویی و در جمع مسولین دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان، طی سخنانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را مراکز اصلی تولید فکر و اندیشه و تربیت کننده نیروهای متعهد و متخصص وزمینه ساز تحقق تمدن درخشان توصیف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از برنامه ریزی به عمل آمده جهت برگزاری اردوی راهیان نور و تشییع شهدای گمنام، فرهنگ ایثار و شهادت را از مولفه های مهم هویّت و حیات اجتماعی و سیاسی ایرانیان دانست و افزود: حفظ هویت ایران وابسته به پایبندی و احترام به این ارزشهاست.

جمالی، آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس را ضروری خواند و بر لزوم تلاش در جهت توسعه و ترویج این فرهنگ در محیط های دانشگاهی تاکید کرد.

معاون استاندار قم، تراز قم را ملی و جهانی توصیف و تصریح کرد: قم مجموعه‌ای از عالی‌ترین ظرفیت‌ها و نیروهای کلیدی را در خود جای داده؛ لذا مسولین دانشگاههای استان بایستی با بهره گیری از این ظرفیت ها به دنبال تبدیل شدن استان به قطب صادرات علمی، فرهنگی و مذهبی باشند.

وی در ادامه مهم ترین راه حل برون رفت از مشکلات کشور را توجه به اقتصاد دانش بنیان و تولید علم و فناوری و برنامه ریزی برای تجاری سازی ایده های پژوهشی دانست.

خاطر نشان می گردد در این جلسه اعضاء کمیسیون، گزارش اقدامات خود را بیان و سپس در مراسم تدفین شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور استان حاضر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه