English

تاکید استاندار مازندران بر تقویت زیرساخت های تولید در روستاها

محمد اسلامی بر تقویت زیرساخت های تولید در روستاها تاکید کرد و گفت: امیدوارم با توانمند کردن روستائیان زمینه رشد و پیشرفت مازندران بیش از گذشته فراهم شود و روح شهدای عزیز هم با این اقدامات شاد شود.

تاکید استاندار مازندران بر تقویت زیرساخت های تولید در روستاها

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران به تشریح نقشه های دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان در 5 جبهه فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و بین المللی و با استفاده از روشهای مختلف انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار دادند.

وی افزود: به عنوان مثال در جبهه نظامی دشمنان با استفاده از تجهیزات پیشرفته شرق و غرب و سردمداری حکومت عراق تمام تلاش خود را برای شکست انقلاب اسلامی بکار گرفتند و در همان زمان دشمنان به عراق تجهیزات می دادند و ایران را تحریم کرده بودند.

اسلامی اظهار داشت: در این نبرد نابرابر نیز به لطف خدای متعال و با یک حرکت توفنده و انقلابی و با بکارگیری ظرفیت های ملی با خلاقیت و تلاش بسیاری از متخصصان امکانات و تجهیزات مورد نیز را در کشور ساختیم و به خودکفایی رسیدیم.

وی تاکید کرد: در جبهه سیاسی نیز دشمنان چه در حوزه سیاست داخلی و چه حوزه سیاست خارجی تلاش های زیادی کردند اما با مشارکت و همت مردم و شور و عشق مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مذاکرات برجام به ایران هراسی دشمنان پایان داد و قطعنامه های شورای امنیت بر علیه ایران را لغو کرد.

وی با اشاره به نقشه فرهنگی دشمنان گفت: در جبهه فرهنگی و اجتماعی نیز دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی به دنبال از بین بردن فرهنگ و بنیان خانواده بودند که ضرورت دارد کانون خانواده روزبروز مستحکم تر شده و در این جبهه نیز مراقبت بیشتری باید صورت گیرد.

مقام عالی دولت در استان به برنامه های دشمنان در جبهه اقتصادی پرداخت و گفت: در جبهه اقتصادی برای مقابله با نقشه دشمنان باید با کار و تولید، تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، مردمی تر کردن اقتصاد و شکوفایی اقتصادی و توسعه صادرات و حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان با خلاقیت و نوآوری و ایجاد ارزش افزوده تلاش جدی صورت گیرد تا دشمن ناامید گردد.

وی در پایان بر تقویت زیرساخت های تولید در روستاها تاکید کرد و گفت: امیدوارم با توانمند کردن روستاییان زمینه رشد و پیشرفت مازندران سرافراز بیش از گذشته فراهم شود و روح شهدای عزیز هم با این اقدامات شاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه