English

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:

حفظ خودکفایی کشور در گرو عمل به شعار رهبری است

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: مهمترین ابزار قطع وابستگی کشور و همچنین حفظ خودکفایی عمل به شعار امسال رهبری است و می بایست از آن در رونق تولید و افزایش اشتغال استفاده کرد.

حفظ خودکفایی کشور در گرو عمل به شعار رهبری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در جمع نمازگزاران مسجد صفاری کاشان تحقق شعار نه غربی نه شرقی را قطع وابستگی کشور به بیگانگان و از مسیر افزایش تولید، دانش بنیان و اشتغال دانست.

وی با بیان اینکه ظرفیت های صنعتی و تولیدی شهرستان کاشان در مقایسه با سایر نقاط کشور بالاتر بوده و از این منظر با چند استان بزرگ برابری می کند، افزود:با توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری که بر مقوله تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین  تاکید دارد وظیفه تمامی  خدمتگذاران مردم کاشان در فرمانداری بسیار سنگین تر از گذشته شد.

این مقام مسئول افزود: اگر خواسته باشیم در قامت شهری صنعتی حرفی برای گفتن داشته باشیم بیکاری جوانان تحصیل کرده توجیه پذیر نیست.

سرپرست فرمانداری در ادامه گفت: کاشان دارای موسسات علمی و دانشگاهی متعددی است که برخی از این مراکز دارای رتبه های کشوری و بین المللی است که می بایست جهت تحقق شعار  امسال رهبری جایگاه تولیدات را از طریق اشتغال دانش بنیان ارتقا دهیم.

زارعی جهش چشمگیر کشور در عرصه های موشکی و هسته ای را مرهون بهره مندی از فناوری و  دانش علمی جوانان نخبه و دانشگاهی دانست وتاکید کرد: مهمترین ابزار قطع وابستگی کشور و همچنین حفظ خودکفایی عمل به شعار رهبری است و می بایست از آن در رونق تولید و افزایش اشتغال استفاده کرد. 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با  هجمه ها و دشمنی های ۴۳ ساله خود  همواره سعی در جلوگیری از نشر انقلاب اسلامی و ترویج روحیه جهاد و شهادت داشته و پس از این هم آرام نخواهد بود.

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: اگر تولید کشور بر اساس علم و دانش باشد خواهیم توانست جایگاه اقتصاد کشور را همانند حوزه های  موشکی و هسته بین ده قدرت نخست جهان قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه