English

امیر سرتیپ کیومرث حیدری:

نیروهای مسلح ایران اسلامی به خودکفایی نظامی و تجهیزات رسیده اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز و در این برهه حساس، پایش تمامی مرزهای کشور دانش بنیان بوده و به صورت علمی و با تجهیزات مکانیزه رصد می شود.

نیروهای مسلح ایران اسلامی به خودکفایی نظامی و تجهیزات رسیده اند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی عنوان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور در ۲۳ حوزه نظامی و تجهیزات و امکانات نظامی به خودکفایی رسیده اند و از توان و آمادگی بالایی برخوردارند.

امیر سرتیپ حیدری این سخنان را در حاشیه افتتاح آسایشگاه نظامی پایگاه ستوان دوم شهید ایرج کارآمد اظهار کرد و ادامه داد: اکنون در ۱۰۰ درصد مرزهای ایران اسلامی امنیت کامل برقرار است که این نشان از توان و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین اضافه کرد: ساخت فضاهای رفاهی در نقاط مرزی کشور نقش بسزایی در افزایش آمادگی و ایجاد روحیه در بین نیروهای نظامی و وظیفه دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به شعار سال اعلامی توسط رهبر معظم انقلاب، امروز و در این برهه حساس، پایش تمامی مرزهای کشور دانش بنیان بوده و به صورت علمی و با تجهیزات مکانیزه رصد می شود و ما در کنترل مرزها فقط متکی به نیروهای وظیفه و کادر نیستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش گروههای مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه متذکر شد: گروههای مهندسی رزمی با بهره گیری از دانش روز توانسته‌اند در حوزه های مختلف در کنار نیروهای مسلح و مردم باشند و در ایجاد راهها در مناطق کوهستانی و ایجاد موانع خاص دفاعی نقش خود را به درستی ایفا کنند.

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در چرخه دفاعی نیازمند کشورهای بیگانه نیست و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چرخه دفاعی و نظامی به خود کفایی رسیده است و در ساخت سازه های ماندگار پیشقدم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه