English

یعقوبعلی نظری:

برنامه ریزی و نظارت مستمر برای تأمین نیازهای زائران خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تامین نیازهای مهمانان نوروزی خراسان رضوی بسیار مهم است و باید با تخلفات صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف و اصناف نیز برخورد جدی شده و از بروز نارضایی در مردم جلوگیری شود.

برنامه ریزی و نظارت مستمر برای تأمین نیازهای زائران خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: طی روزهای آخر سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ ملیون زائر وارد مشهد شده‌اند و دست‌کم ۸۱ درصد از این زائران با خودرو شخصی وارد مشهد شده‌اند.

نظری این سخنان را در نشست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد:حفظ جان مسافران به خصوص کسانی که با خودرو شخصی وارد استان و مشهد می‌شوند، ضروری است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: و ما تمام امکانات و ظرفیت موجود را برای ارائه خدمت به زائران امام رضا (ع) به کار خواهیم گرفت تا آنان با سلامت و سهولت به مشهد سفر کرده و سپس به شهرهای خود بازگردند.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: تأمین نیازهای مهمانان نوروزی بسیار مهم و نیازمند توجه ویژه و نظارت مستمر است تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود و در حق آنها اجحافی صورت نگیرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بیش از ۷۰۰ مدرسه توسط آموزش و پرورش برای اسکان زائران تجهیز و آماده سازی شده است، افزود: همچنین حسینیه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزشی آماده خدمت رسانی به زائران حضرت رضا (ع) هستند.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر و برنامه‌ریزی برای تأمین نیازمندی‌های زائران باید مورد نظر فرمانداری مشهد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان باشد تا کوچک‌ترین مشکلی برای زائران به وجود نیاید.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: سه ورودی اصلی از سمت غرب، جنوب و شمال به مشهد داریم که دیروز مسیر غرب به صورت زمینی مورد بازدید قرار گرفت و امروز نیز از مسیر جنوب بازدید خواهیم کرد و البته همه مسیرها به صورت مرتب و مستمر کنترل می‌شود.

نظری درخاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: باید با تخلفات صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف و اصناف نیز برخورد جدی شده و از بروز نارضایی در مردم جلوگیری شود و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای عرضه اضطراری اجناس مورد نیاز توسط شهرداری با پشتیبانی دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه