English

برپایی ستاد خدمات‌رسانی منطقه ۲ قم در تقاطع شهید ابومهدی المهندس

مدیر منطقه دو شهرداری قم از برپایی ستاد خدمات‌رسانی منطقه ۲ قم در تقاطع شهید ابومهدی المهندس خبر داد.

برپایی ستاد خدمات‌رسانی منطقه ۲ قم در تقاطع شهید ابومهدی المهندس

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا رحیمی با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و با اشاره به آماده‌باش کامل عوامل و پرسنل منطقه دو شهرداری برای ایام نوروز اظهار داشت: ستاد خدمات‌رسانی منطقه دو در ورودی جنوبی شهر و تقاطع شهید ابومهدی مهندس آماده ارائه خدمات به مسافرین و زائرین حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران خواهد بود.

وی با بیان اهمیت برپایی این ستاد به جهت قرارگیری در مسیر ١٧ استان کشور تصریح کرد: کلیه همکاران ستادی و خدمات شهری در این ستاد آماده پاسخگویی به نیازهای مسافرین هستند.

مدیر منطقه دو شهرداری قم از اجرای برنامه‌های متنوع عمرانی، زیباسازی منظر شهری، گل‌آرایی و توسعه فضای سبز، نصب پارچه‌های الوان و…. جهت نوروز ١۴٠١ خبر داد و گفت: همزمانی مراسم نیمه شعبان و عید نوروز باعث شد که ستاد خدمات‌رسانی در دو نقطه از شهر ایجاد شود.

وی به اقدامات سال ١۴٠٠ اشاره کرد و افزود: در این سال مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و فرهنگی ورزشی مانند تملک و احداث زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و احداث زیرگذر بلوار شهدای روحانیت با سرعت‌بالا در حال تکمیل بوده و ساختمان اداری منطقه و سالن ورزشی شهید عزیززادگان هم در کنار ١٢ پروژه مهم شهری دیگر مورد بهره‌برداری و در اختیار شهروندان محترم قرار گرفت.

رحیمی اظهار امیدواری کرد که در سال جدید هم بتوانیم در کنار مشارکت شهروندان با توسعه فعالیت‌های عمرانی ورزشی و فرهنگی و خدمات شهری خدمات شایسته‌تری را به شهروندان محترم ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه