English

آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو شهرداری قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم از آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو شهرداری قم خبر داد.

آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا رحیمی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو شهرداری قم، اظهار داشت: ۹۰ پلاک مسکونی و تجاری در مسیر اجرای این پروژه قرار داشت که حدود ۸۰ پلاک تملک و تخریب‌شده است.

وی با اشاره به اعتبارات به کار رفته جهت اجرای تونل جمهوری اسلامی و تملک پلاک‌های در مسیر، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان در این پروژه مهم ترافیکی شهر قم هزینه شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تملک پلاک‌های تجاری و مسکونی در اجرای پروژه‌های شهری فرآیند طولانی دارد، عنوان کرد: بعد از تملک مسجد در مجاور این پروژه توسط شهرداری قم، یک مسجد جدید برای اهالی و شهروندان قمی در این منطقه احداث خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون ۱۱ پلاک باقیمانده این طرح در حال رایزنی برای تملک است، تصریح کرد: انتظار می‌رود با همراهی و مشارکت شهروندان، تملک پلاک‌های باقی‌مانده زودتر انجام شود تا خللی در اجرای ادامه پروژه ایجاد نشود.

رحیمی در پایان با اشاره به پیش‌بینی و زمان‌بندی اتمام و بهره‌برداری از پروژه تونل جمهوری اسلامی گفت: مجموعه مدیریت شهری قم در تلاش است تا این پروژه ترافیکی را تا پایان فصل بهار سال ۱۴۰۱ و یا نهایتاً در نیمه نخست سال آینده آماده افتتاح و بهره‌برداری قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه