English

علیرضا خجسته:

ایمن‌سازی محورهای خراسان رضوی در ایام نوروز

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی گروههای راهداری ۶۰ کشیک را در محورهای استان خراسان رضوی انجام خواهند داد که با سرکشی از این محورها مشکلات و مسائل مربوط بررسی خواهد شد.

ایمن‌سازی محورهای خراسان رضوی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا خجسته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ایمن‌سازی محورهای استان خراسان رضوی با اقدامات سخت افزاری به منظور کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز.

خجسته همچنین در خصوص اقدمات صورت گرفته در قالب طرح نوروزی ۱۴۰۱ طی ۲ ماهه پایان سال اظهار کرد: در استان خراسان رضوی، ۶۰ نقطه پر تصادف وجود داشت که از سه سال گذشته فرآیند رفع اشکالات این نقاط آغاز شده و تاکنون ۴۰ نقطه از مناطق حادثه استان  رفع حادثه شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی تصریح کرد: عملیات رفع حادثه در ۱۳ نقطه خراسان رضوی نیز در حال اجراست که تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد و هفت نقطه باقی مانده نیز تا پایان تیرماه سال آینده برطرف خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین سه ایستگاه اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در محورهای ورودی استان خراسان رضوی از جمله محور سبزوار-  نیشابور، محدوده روستای مهر، محور باغچه نیشابور و محور گناباد تربت حیدریه برپا شده‌اند.

خجسته همچنین اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی گروههای راهداری ۶۰ کشیک را در محورهای استان خراسان رضوی انجام خواهند داد که با سرکشی از این محورها مشکلات و مسائل مربوط بررسی خواهد شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان رضوی گفت تاکید کرد: ۸۱ گروه راهداری نیز در شهرستان‌های استان خراسان رضوی به صورت ثابت مستقر شده اند که با استفاده از ۵۴۰ دستگاه ماشین آلات خدمات ارائه می کنند.

وی یادآور شد: استقرار ۷۶۵ نفر نیروی راهدار به صورت شبانه روزی در محورهای خراسان رضوی که  برخی اقدامات نیز پیش از آغاز طرح نوروزی در دستور کار قرار گرفته است که از آن‌ جمله می توان به ۲۵۲ کیلومتر تجدید رویه آسفالت، ۴۳۶ هزار مترمربع لکه‌گیری، اجرای ۲۸۰ هزار متر طول درزگیری و ۴ هزار کیلومتر تجدید خط کشی اشاره کرد.

خجسته خاطرنشان کرد: در حوزه ابنیه فنی نیز حدود ۷۰ دستگاه آبنما را با باکس‌های آماده به پل تبدیل کردیم تا ایمنی بیشتری داشته باشند و نصب ۱۸ کیلومتر حفاظ‌های بتنی در حاشیه راه‌ها، ایجاد روشنایی در ۱۷.۵ کیلومتر از محورهای مورد نیاز و حادثه خیز و ایجاد ۱۸۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی از دیگر فعالیت‌ها در این زمینه به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه