English

هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری کرمانشاه تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: آن دسته از متخلفان و هنجارشکنان مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال که بخواهند به بهانه شادی در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کرده و مزاحم دیگران شوند، تا پایان تعطیلات نوروزی روانه بازداشتگاه می شوند.

هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری کرمانشاه تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا یاری، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت هنجارشکنان چهارشنبه سوری، اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و همواره نیز تلاش کرده شرایط ایمنی را برای شادی آنها در شب های همچون چهارشنبه سوری و خصوصا جوانان فراهم کند.

وی افزود: در این میان متاسفانه هستند افرادی که به بهانه شادی و برپایی مراسم سنتی باعث هرج و مرج و بی نظمی شده و برای خانواده ها و مردم ایجاد مزاحمت می کنند.

یاری تصریح کرد: روی صحبت و اخطار پلیس با این افراد است که تصور می کنند به بهانه شادی می توانند با اقدامات هنجارشکنانه مزاحمت ایجاد کرده و برای دیگران مشکل ساز شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس قاطعانه با این افراد برخورد کرده و علاوه بر دستگیری و بازداشت آنها، خودروهایشان را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و در پارکینگ نگه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر این افراد، برابر هماهنگی هایی که با دستگاه قضائی به عمل آمده اماکن و واحدهای صنفی هم که اقدام به عرضه مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر می کنند تا پایان تعطیلات نوروزی پلمب خواهند شد.

 یاری در پایان به عرضه کنندگان مواد محترقه در شب چهارشنبه سوری پرخطر هشدار داد از انجام این کار خودداری کرده و شرایطی فراهم نکنند که در آستانه عید نوروز خانواده های زیادی دچار مشکل شوند و یا فرد و افرادی دچار نقص عضو شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه