English

روح‌الله سُلگی اعلام کرد:

مازندران گران‌ترین استان کشور/ نظارت بر بازار جدی گرفته شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: طبق گزارشات آماری که هفته پیش اعلام شد مازندران گران‌ترین استان کشور شناخته شد اما تأکید شد تا مسئولان اقتصادی و فرمانداران استان ستاد تنظیم بازار را جدی‌تر پیگیر شوند.

مازندران گران‌ترین استان کشور/ نظارت بر بازار جدی گرفته شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح‌الله سُلگی در افتتاحیه ستاد خدمات سفر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید نوروز اظهار داشت: تاریخ هزار ساله مردم دیار علویان با مذهب تشیع گره خورده است که به تعبیری تشیع مظهر مقابله با ظلم و فساد در طول تاریخ بوده و مازندرانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس با اهدای 10 هزار و 400 شهید آن را اثبات کردند.

این مسئول با اعلام اینکه مازندران بعد از دو سال محدودیت‌های ویروس کرونا امسال با سونامی سفر در نوروز 1401 مواجه است، ادامه داد: بیش از 20 میلیون مسافر به سمت مازندران در حرکت است که این میزان جمعیت شناور را به عنوان فرصت کم نظیر بدانیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان ساخت: طبق گزارشات آماری که هفته پیش اعلام شد مازندران گران‌ترین استان کشور شناخته شد اما تأکید شد تا مسئولان اقتصادی و فرمانداران استان ستاد تنظیم بازار را جدی‌تر پیگیر شوند.

وی افزود: با توجه به تلاش‌هایی که در شورای تأمین شد در مازندران کمبود کالاهای اساسی در تأمین مواد غذایی و میوه نداریم.

سلگی، اداره کل میراث فرهنگی را در نوک پیکان خدمات سفر در پیک مسافر دانست و گفت: ما شاهد استهاله فرهنگ اصیل مازندران هستیم لازم است برای صیانت این مهم و انتقال آن به نسل‌های بعدی مراسم مذهبی، میراثی و فرهنگی پاس داشته شود.

وی با ابراز تأسف مبنی بر اینکه نسل جدید با فرهنگی اصیل مازندران اُنس ندارند، تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر نهادهای فرهنگی و تبلیغی به موضوع فرهنگی، میراثی و اصیل مازندران نپرداختند.

معاون سیاسی امنیتی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر فرهنگ غرب جایگزین فرهنگ اصیل شیعی و شرقی ما شده است، گفت: به فرهنگ ما حمله شده است و ما مدام به صورت دفاعی با آن برخورد کردیم و وظیفه ما در این بخش سنگین است.

وی با اعلام اینکه میراث فرهنگی استان و 10 فرمانداری و چندین شهرداری شهرهای استان برای خدمات سفر آمادگی کامل دارند، بیان داشت: جلسه‌ای که در دو منطقه تنکابن و آمل تشکیل شد با تبادل تجربه نوروزگاه‌ها در استان مازندران شکل گرفت.

سلگی بازارچه‌های صنایع دستی که در تعطیلات نوروز برای مسافران برپا شده است را علاوه بر معرفی مازندران در چرخه اقتصادی مؤثر دانست و افزود: نوروز امسال در اجرای خدمات سفر نظارت بر بازار جدی گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه