English

هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: چنانچه افرادی در چهارشنبه آخر سال هنجارشکنی کنند و از خط قرمز پلیس عدول نمایند تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند.

هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان در خصوص طرح محله محور و چهارشنبه آخر سال عنوان داشت: مجموعه نیروی انتظامی با توجه به اینکه شادمانی و شور و شعف برای مردم بیشتر از هر زمان دیگری احساس می کند لذا مخالف شادمانی مردم نیست و با شادمانی مردم شریک بوده، تامین کننده امنیت این موضوع است.

وی افزود: نیروی انتظامی به‌صورت آشکار و پنهان در نوار ساحلی شهر را رصد می کنند و با معدود افرادی که با وسایل محترقه و موتور سیکلت امنیت و آسایش مردم را مختل کنند با قاطعیت برخورد و وسیله نقلیه آنان تا پایان تعطیلات توقیف می کند.

این مقام انتظامی همچنین در خصوص خودرو هایی که تغییر وضعیت انجام داده اند و موجب نارضایتی و مزاحمت مردم می شوند پلاک آنان توسط دوربین های شهری در اختیار شناسایی می شود و با متخلفین بر خورد و ضمن اعمال قانون وسیله نقلیه آنان به پارکینگ منتقل می شود

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان عنوان کرد: برای اجرای این مراسم مکان خاصی مشخص نشده اما شهروندان می توانند با رعایت جوانب احتیاطی لازم و کنترل و نظارت جدی بر نوجوانان و فرزندان خردسال خود این مراسم را در محلات خود برگزار نمایند.

سرهنگ مشوق در پایان از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجار شکنی توسط افراد مشکوک و معلوم الحال از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه