English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد:

رفع تصرف ۱۳۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی شهرستان کاشان در سال ۱۴۰۰

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از اجرای ۴۶ مورد حکم قضایی جهت رفع تصرف اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف ۱۳۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی شهرستان کاشان در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی آراسته با اشاره به اقدامات انجام یافته در راستای رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان، اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش‌های بعمل آمده در اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ضمن تشدید در حفاظت اراضی ملی و پیشگیری از وقوع تصرفات، نسبت به اجرای احکام قضایی اقدام و اراضی دولتی به بیت‌المال بازگردانده شد.

 46 مورد حکم قضایی برای رفع تصرف 14هکتار اراضی

 وی اذعان داشت: در سال جاری ۴۶ مورد حکم قضایی برای رفع تصرف ۱۴ هکتار از اراضی دولتی شهرستان کاشان اجرا شد و براین اساس ساخت و سازهای غیرمجاز در آن تخریب و نسبت به امحا آثار تصرف و یا خلع ید و قلع و قمع اقدام شد.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ارزش این اراضی را یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: احکام قضایی به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی و در راستای تثبیت حقوق عمومی، ممانعت از تعرض به اراضی ملی و بیت‌المال و جلوگیری از تخریب اراضی دولتی اخذ و اجرا شده است.  

آراسته با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های این اداره است عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان همسو با سیاست گذاری‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات رفع تصرف را با قاطعیت انجام می‌دهد.  

 گفتنی است؛ اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در ۱۸ ماه گذشته اجرای بیش از ۱۷۰ فقره حکم قضایی و حقوقی جهت رفع تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال را در کارنامه خود دارد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه