English

مالک رحمتی:

رأس مثلث خدمت در آستان مقدس رضوی تربیت شایسته‌ترین خادم است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: این آستان در سطح بین الملل در حوزه‌های علمی، فرهنگی، معرفتی برای سایر اعتاب مقدس الگوست از همین رو در حوزه خدمت با تربیت خادم تراز امام رضا (ع) به دنبال الگو سازی هستیم.

رأس مثلث خدمت در آستان مقدس رضوی تربیت شایسته‌ترین خادم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی اعلام کرد: طبق برآورده‌های صورت گرفته، نوروز ۱۴۰۱ میزبان بیش از ۸ میلیون عاشق و دلداده به امام رضا (ع) هستیم.

رحمتی در ادامه افزود: با گذشت دو سال از محدودیت‌های کرونایی و اجرای گسترده واکسیناسیون عمومی در سراسر کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم فهیم کشورمان، امسال شرایط سفر به مشهد مقدس و تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) فراهم شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین اظهار کرد: بیش از ۱۷۵ ویژه برنامه در ایام نوروز در حرم مطهر رضوی برگزار میشود و طبق هماهنگی‌های بین دستگاهی آستان مقدس رضوی با سایر دستگاه‌های اجرایی، برای ۳۵۰ هزار نفر زائر اسکان تامین و کالا‌های پر مصرف و اساسی بر اساس نیاز زائران در این ایام تدارک دیده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: الگو سازی در حوزه خدمت با تربیت خادم تراز امام رضا (ع) است و این آستان مقدس در رأس مثلث خدمت، به دنبال تربیت شایسته‌ترین خادم برای ارائه بهترین خدمت به زائران امام رضا (ع) است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: این آستان در سطح بین الملل در حوزه‌های علمی، فرهنگی، معرفتی  برای سایر اعتاب مقدس الگوست از همین رو در حوزه خدمت با تربیت خادم تراز امام رضا (ع) به دنبال الگو سازی هستیم.

وی یادآور شد: دومین ضلع مثلث خدمت شامل ارائه بهترین خدمت در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، زیارتی و ... به زائران امام رئوف (ع) با هدف بهره‌مندی زوار از زیارت با معرفت و رسیدن به زیارت متعالی است.

رحمتی در خاتمه گفت: سومین ضلع مثلث خدمت مربوط به میزبانی از بیشترین زائر داخلی و خارجی است از همین رو بر اساس افق سه ساله باید میزان تشرف زوار از سراسر کشور و سایر فرق و ادیان به مشهدالرضا (ع) افزایش یابد چراکه تحقق این امر مهم به ترویج و توسعه گفتمان تمدن ایرانی- اسلامی کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه