English

مهنوش باغیشنی:

کمتر از ۳ درصد انحرافات در تسهیلات بهزیستی خراسان رضوی داشته ایم

جانشین معاونت بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: راستی‌آزمایی به صورت تلفنی و تماس با خود وام‌گیرنده انجام و مشاهده شد بیش از ۹۰ درصد مطابق اهداف تعیین شده بوده است.

کمتر از ۳ درصد انحرافات در تسهیلات بهزیستی خراسان رضوی داشته ایم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهنوش باغیشنی جانشین معاونت اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی اعلام کرد: ۲ هزار و ۲۹۶ فرصت شغلی در ۹ ماه اول امسال برای مددجویان بهزیستی خراسان رضوی ایجاد شد که بیش از ۵۰ درصد این وام‌گیرندگان به صورت اتفاقی مورد راستی‌آزمایی قرار گرفتند.

باغیشنی در ادامه این خبر تصریح کرد: از این وام‌گیرندگان راستی‌آزمایی در مورد فرایند اشتغال ، تسهیلات و نحوه اشتغال، زمینه کار و شرایط اقتصادی پس از اشتغال صورت گرفت که مشاهده شد بیش از ۹۰ درصد مطابق اهداف تعیین شده بوده است.

جانشین معاونت بهزیستی خراسان رضوی تاکید کرد: راستی‌آزمایی به صورت تلفنی و تماس با خود وام‌گیرنده انجام شده است و ۱۰ درصد دیگر هم یا به شکل وام دو مرحله‌ای بوده که هنوز به صورت کامل محقق نشده، یا مشکلی در زمینه ضامن وجود داشته که درصدد رفع آن بوده‌اند و یا در مرحله سرمایه‌گذاری و مقدمات تولید بوده و در مجموع، می‌توان گفت انحرافات تسهیلات کمتر از ۲ تا ۳ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: از ۲۶۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتباری که امسال برای بهزیستی خراسان رضوی در نظر گرفته شده بوده و انتظار ایجاد ۵ هزار و ۳۹۳ شغل را از این نهاد داشته‌اند و تقریبا بیش از ۶۰ درصد در ۹ ماه اول امسال جذب شده است.

جانشین معاونت بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: با وجود اینکه برخی بانک‌های عامل به تعهدات تسهیلاتی خود عمل نکرده‌اند، بهزیستی با حداکثر توان برای اشتغال و استقلال مددجویانش تلاش کرده است.

باغیشنی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: بانک پاسارگاد و گردشگری حتی یک ریال از تعهدات تکلیفی خود را ارائه نکرده‌اند و بانک ملی تنها ۲۰ درصد از کل مبلغ را تخصیص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه