English

جعفر شمس:

ممنوعیت صدور پروانه اشتغال توسط شرکت های حاشیه شهر برای مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد بیان کرد: شهرداری ها و شرکت های تابعه آن ها موظفند تنها برای آن دسته از متقاضیانی که در همان شهر و یا روستاهای حریم شهر ساکن هستند پروانه صادر نمایند.

ممنوعیت صدور پروانه اشتغال توسط شرکت های حاشیه شهر برای مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر شمس مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: صدور پروانه توسط شرکت های مستقر در شهرهای حاشیه مشهد برای ناوگان باری که متعلق به این شهر هستند تخلف محسوب می شود و ممنوع است.

شمس در ادامه این خبر افزود: برخی از شرکت های مستقر در شهرهای اطراف مشهد اقدام به صدور پروانه فعالیت و اشتغال برای ناوگان باری درون شهری مشهد می کنند که برای تردد در داخل شهر مشهد معتبر نیست و رانندگان متحمل هزینه های اضافه و جریمه می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: در مورد مکاتبه با شهرستان های دیگر و یادآوری قوانین مربوطه به آن ها باید اذعان کرد که شهرداری ها و شرکت های تابعه آن ها موظفند تنها برای آن دسته از متقاضیانی که در همان شهر و یا روستاهای حریم شهر ساکن هستند پروانه صادر نمایند و برای این کار باید مدارک و مستندات کافی مبنی بر سکونت اخذ شود. همچنین هر خودرو باری موظف است پروانه ها و مجوزهای موردنیاز را از شهر محل خدمت خود تهیه نماید.

وی همچنین تاکید کرد: شهروندان باید بدانند رانندگانی که پروانه خود را از شرکت های تحت نظارت سازمان اخذ نکرده اند، دوره های آموزشی مربوطه را طی نکرده و بعضا گواهی سوءپیشینه نیز ندارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد یادآور شد: با توجه به امکان بررسی تردد خودروهای حمل و نقل باردرون شهری طی ماه ها و سال های گذشته، توسط سیستم های هوشمند این سازمان و مرکز کنترل ترافیک، خودروهای متخلف در این زمینه توسط عوامل نظارت و بازرسی سازمان شناسایی و جریمه می شوند.

شمس اظهار کرد: در تلاش هستیم تا شرایط ویژه ای را برای سهولت پرداخت هزینه های اخذ پروانه توسط رانندگان فراهم کنیم تا این عزیزان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند. در این خصوص طرحی آماده شده است که در صورت تایید مقامات ذیربط، امکان پرداخت اقساطی برای رانندگان محترم فراهم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه