English

محمد صادق مروارید:

صادرات خمیر مایه رضوی تا حجم ۲۵ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی بیان کرد: با تکمیل طرح توسعه و افزایش ظرفیت سالانه ۱۵۰۰ تن خمیرمایه همگن در کارخانه، توان شرکت برای تامین نیاز مشتریان داخلی خارجی افزایش خواهد یافت.

صادرات خمیر مایه رضوی تا حجم ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صادق مروارید مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی اعلام کرد: در طرح توسعه کارخانه خمیرمایه رضوی ظرفیت تولید سالانه آن با ۲۵ درصد افزایش، از ۶ هزار تن فعلی به ۷ هزار و ۵۰۰ تن محصول افزایش می‌یابد.

مروارید در ادامه این خبر افزود: با تکمیل طرح  توسعه و افزایش ظرفیت سالانه ۱۵۰۰ تن خمیرمایه همگن در کارخانه، توان شرکت برای تامین نیاز مشتریان داخلی خارجی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در پایان امسال، پروژه تکمیل و وارد مرحله تست سرد شود و هماهنگی‌های مورد نیاز برای تست گرم نیز در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

وی در ادامه متذکر شد: در طرح توسعه کارخانه خمیرمایه رضوی، اولین بار در کشور است که برای طراحی دستگاهی نظیر فرمانتور که تاکنون دانش آن در اختیار کشور‌های اروپایی بود.

مروارید ادامه داد: همچنین از تخصص کارشناسان داخلی بهره گرفته می‌شود، ضمن این‌که تمامی مراحل فعال‌سازی خطوط اعم از طراحی، ساخت و نظارت بر نصب و اجرا، توسط متخصصان و تکنسین‌های داخل کشور صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی یادآور شد: با توجه به ماهیت تجهیزات، تکنولوژی بالا و دستگاه‌های نصب شده، با اجرای این طرح برای حداقل ۱۰ نفر به طور مستقیم در داخل شرکت اشتغال ایجاد خواهد شد.

مروارید در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین با در نظر گرفتن مشاغل مرتبط با این صنعت اعم از تامین کنندگان مواد اولیه، حمل و نقل محصول و افراد مرتبط با توزیع و مصرف آن در سراسر کشور، زمینه اشتغال بیشتری به طور غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه