English

محسن مرادی:

ایجاد هم‌ افزایی از اهداف مهم گام دوم در دانشگاه آزاد می باشد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بیان کرد: معرفی دانشگاه به خود دانشگاهیان هدف دیگر این رویداد می باشد و دانشگاه دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدلیل زیادی است که خود دانشگاهیان از آن بی‌اطلاع هستند.

ایجاد هم‌ افزایی از اهداف مهم گام دوم در دانشگاه آزاد می باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن مرادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در سخنانی عنوان کرد: برگزاری جشنواره ۱۰۰۰ ایده در راستای گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی برای ابراز توانمندی‌های این دانشگاه است.

مرادی این سخنان را در مراسم افتتاحیه رویداد گام دوم جشنواره ۱۰۰۰ ایده که در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد در جمع ایده‌پردازان و پژوهشگران اعلام کرد و ادامه داد: رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی برای ابراز توانمندی‌های دانشگاه در جامعه است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد افزود: یکی از مهم‌ترین این اهداف، معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه بوده و این رویداد که سبب بروز و ظهور ایده‌های متعددی است، خرداد سال آینده برای شناخت بهتر دانشگاه به جامعه در زیربنایی بالا در مصلای تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: معرفی دانشگاه به خود دانشگاهیان هدف دیگر این رویداد می باشد و دانشگاه دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدلیل زیادی است که خود دانشگاهیان از آن بی‌اطلاع هستند.

مرادی تصریح کرد: ایجاد هم‌افزایی از دیگر اهداف مهم گام دوم دانشگاه آزاد است و گروه‌هایی در دانشگاه به‌صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند که در صورت ورود حوزه علوم انسانی به این رویداد با هم‌افزایی علوم قضائی خراسان رضوی با استان گلستان می‌توانیم بسیاری از مسائل مربوط به حوزه اداری قوه قضائیه را حل کنیم.

رییس دانشگاه آزاد خراسان رضوی

وی اذعان کرد: حضور مؤثر و منظم در گام دوم دانشگاه موجب اثربخشی مضاعف دانشگاه در فضای اجتماعی می‌شود و شرکت توزیع برق استان، بنیاد مستضعفان، صنایع پیشرفته آستان قدس رضوی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی دانشجویی در راستای حمایت از این رویداد می‌توانند حمایت بیشتری داشته باشند.

رییس دانشگاه آزاد خراسان رضوی یادآور شد: اعتباری به میزان ۵ میلیارد تومان برای تشویق و ترغیب ایده‌ها و گروه‌های پژوهشی در نظر گرفته شده است و استان‌ها باید تعیین کنند برای اقدامات خود در این راستا چه میزان حمایت نیاز دارند.

مرادی خاطرنشان کرد: این دانشگاه در میان ۲۶ استان شرایط مطلوبی دارد و از اینکه دکتر طهرانچی از واحد مشهد به‌عنوان پیشگام این رویداد یاد کرده و نام دانشگاه آزاد در جامعه برای به‌کارگیری علوم و فنون مطرح شده است، ابراز خرسندی کرد.

رییس دانشگاه آزاد خراسان رضوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه