English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان است که دارای برکات زیادی است و باید همه مومنان بهره لازم را از این ایام ببرند.

ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک با تبریک ماه شعبان به ویژه میلادهایی که در ابتدا و میانه این ماه قرار دارد، اظهار داشت: ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان است که دارای برکات زیادی است و باید همه مومنان بهره لازم را از این ایام ببرند.

وی با بیان اینکه مومنان در ماه شعبان آماده ورود به ماه مبارک رمضان می‌شوند، افزود: ورود به ماه مبارک رمضان با توجه به ظرفیت‌های بزرگی که این ماه دارد نیاز به آمادگی ویژه دارد چرا که در این ماه قرآن نازل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حضرت محمد (ص) همواره می‌گفتند که ماه شعبان ماه من است، تصریح کرد: در این ماه نزدیک‌ترین اوقات را می‌توان به پیامبر اکرم (ص) داشت برای این امر خواندن صلوات شعبانیه در هنگام زوال هر روز این ماه توصیه شده است.

وی با بیان اینکه روزه گرفتن و بهره مندی از مناجات شعبانیه نیز در این ایام توصیه شده است، ادامه داد: این مناجات بسیار بلند است و عرفا از این دعا به قله‌های بلندی دست پیدا کردند.

حجت الاسلام بلک اضافه کرد: رسیدگی به افراد فقیر و نیازمند جامعه نیز از دیگر اعمال توصیه شده در ماه مبارک شعبان است و امیدواریم در این ایام فعالیت بیشتری را در این زمینه داشته باشیم.

اجرای برنامه‌های جشن میلاد در همه امامزادگان اصفهان

وی با بیان اینکه در همه امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان در ماه مبارک شعبان ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) در ابتدای این ماه دیده شده است، افزود: این برنامه‌ها همراه با جشن و سرور و برنامه‌های معرفت افزایی و فعالیت‌های اجتماعی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: در مراکز شاخص استان این برنامه‌ها به صورت ویژه‌تر برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه