English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

اجرای ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 700 میلیارد ریال پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان طی 10 ماه امسال اجرایی شده است.

اجرای 700 میلیارد ریال پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به آمار 10 ماهه اقدامات اوقاف وامور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی چندین شاخص مهم از جمله سند دار شدن موقوفات را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: موظفی صدور اسناد مالکیتی استان اصفهان در سال جاری دو هزار مورد بوده است که با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان بخش قابل توجهی از آن محقق شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری دریافت اسناد مالکیتی برای موقوفات تاریخی در استان مورد توجه بوده است، ابراز داشت: در این بین انجام اقدامات مورد نیاز برای موقوفه مسجد جامع اصفهان از جمله این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه انجام عملیات‌‌های عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان از دیگر برنامههای سال جاری بوده است، تصریح کرد: تا پایان ماه‌های پایانی سال با توجه به محدودیت‌های کرونایی پروژه‌های عمرانی در این اماکن متبرکه انجام شد که برای این امر حدود 700 میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام بلک افزود: حدود 300 میلیارد ریال از این اعتبارات توسط ادارات اوقاف و بیش از 400 میلیارد ریال نیز کمک مردم بوده است.

 وی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری نیز اقدامات خوبی در موقوفات و اماکن متبرکه استان اصفهان انجام شده و به ثمر نشسته است، تصریح کرد: در این زمینه در سال جاری در بخش نیروگاه های خورشیدی اقدامات خوبی را شاهد بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به موافقت‌های سازمان اوقاف با پروژه راهاندازی پمپ بنزین در موقوفات استان اصفهان گفت: همچنین پروژه عمرانی تجاری و اداری را در سطح شهر اصفهان در خیابان بزرگمهر داریم که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه