English

توانمند سازی یک هزار و ۹۸۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان از توانمند سازی یک هزار و 980 خانواده تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

توانمند سازی یک هزار و 980 خانواده تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی در نشست شورای اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: بی تردید درک عمیق امام خمینی (ره) از وضعیت محرومان و به جهت گره گشایی از مشکلات مردم، منجر شد تا نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از 22 روز از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شود و هم اکنون با گذشت 43 سال، این شجره طیبه منشا خیر و برکات فراوان در بخش های گوناگون شده است.
تراهی بیان داشت: به مناسبت 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد، مراسم جشن توانمند سازی یک هزارو 980 نفر از خانواده های کمیته امداد را در استان هرمزگان شاهد خواهیم بود و در چنین روزی جای بسی خوشحالی است که این تعداد از خانواده ها صاحب شغل شده و از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.
این مسئول اذعان داشت: سال 1400 و در راستای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش به 7 هزارو 104نفر از خانواده مددجویان کمیته امداد تسهیلاتی را اختصاص دادیم تا آنها هم خودکفا شوند.
وی گفت: سعی مان بر این است که سال آینده میزان افرادی که از چرخه پوشش کمیته‌امداد خارج می‌شوند را به 5 هزار خانواده برسانیم.
تراهی در ادامه عنوان کرد: امروز به مناسبت 14 اسفند ماه تعداد 743 واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان واگذار می شود که این واحدهای مسکونی با اعتبارات اختصاصی این نهاد و کمک خیران ساخته شده است.
وی در ارتباط با سامانه امداد هوشمند کمیته امداد مطالبی را عنوان کرد: سامانه امداد هوشمند با استفاده از ظرفیت و توان داخلی توسط متخصصان ایران تولید شده است و این سامانه خدمات غیرحضوری را به مردم ارائه می دهد و امروز این سامانه به دست آیت الله رئیسی ریاست جمهوری ایران از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.
وی افزود: با راه اندازی سامانه امداد هوشمند یکی از مهمترین دغدغه های مردم،خیران و جامع هدف در راستای تحقق عدالت اجتماعی مرتفع و خدمات مناسب به مردم ارائه می شود.
وی در پایان اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ ایجاد اشتغال فقط برکات اقتصادی ندارد، بلکه برکات اجتماعی و سیاسی هم دارد.
به گزارش خبرگزاری موج، در این مراسم که با حضور آیت الله رییسی ریاست جمهوری ایران به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، از سامانه امداد هوشمند سها رونمایی شد و همچنین طرح خودکفایی و توانمند سازی 54 هزار خانواده کمیته امداد در سراسر کشور اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه