English

کلنگ زنی دبستان روستای علی آباد منطقه محروم سندرک

آیین کلنگ زنی دبستان ابتدای سه کلاسه روستای علی آباد بخش سندرک با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، فرمانده سپاه شهرستان میناب، معاون فرمانداری میناب، رئیس آموزش و پرورش بخش سندرک و سایر مسئولان به زمین زده شد.

کلنگ زنی دبستان روستای علی آباد منطقه محروم سندرک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: امروز  افتخار کمیته امداد این است که خدمت به خانواده‌های نیازمند در دورترین نقاط استان را داشته باشیم و تمام دغدغه ما دو مقوله که یکی آن توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های معزز و دیگری توانمند‌سازی اقتصادی نیازمندان است.
تراهی بیان کرد: در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان که با رویکرد تحولی در کمیته امداد شکل گرفته است، برای قطع زنجیره فقر؛ توانمندسازی خانواده ها و شناسایی مستعدان تحصیلی را در دستور کار قرار داده ایم.
این مسئول از کلنگ زنی دبستان ابتدای سه کلاسه روستای علی آباد منطقه محروم سندرک خبر داد و گفت: احداث این دبستان با مشارکت خیران  نیکوکار ، کمیته امداد سندرک در روستای علی آباد بوده است که پیش بینی می شود اعتبار بالغ بر 750 میلیون تومان برای احداث این دبستان هزینه شود.
تراهی از تمامی خیران که بحث در محرومیت زدایی همراه کمیته امداد هستند، تقدیر کرد و در پایان افزود: باید تلاش کنیم که خانواده های دانش آموزان مستعد تحصیل حتی در مناطق محروم استان  بتوانند بدون هیچ دغدغه ای  به جز ادامه تحصیل فرزندانشان نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی