English

مراکز نیکوکاری بازوان قدرتمند کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: نگاه کمیته امداد به مراکز نیکوکاری تغییر یافته و در حال حاضر این مراکز نیکوکاری تخصصی به عنوان بازوی مهم کمیته امداد به شمار می آیند.

مراکز نیکوکاری بازوان قدرتمند کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در حاشیه افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: این مرکز نیکوکاری به عنوان صد و نود و چهارمین مرکز در استان بوده و به عنوان یک مرکز تخصصی باید نسبت به توسعه فرهنگ کار در بین مردم منطقه را ایفا کند.
تراهی افزود: نگاه کمیته امداد به مراکز نیکوکاری تغییر یافته و در حال حاضر این مرکز نیکوکاری تخصصی به عنوان بازوی مهم این نهاد محسوب می شوند و در حوزه اشتغال در آینده نزدیک فعالیت های حوزه در قالب برون سپاری به مراکز واگذار خواهد شد.
وی بیان داشت: مرکز کارآفرینی مسئول اشتغالزایی هستند و محدودیت برای تعداد اشتغالزایی ندارند.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: در مجموع ۱۹۴ مرکز نیکوکاری وجود دارد که پیش بینی می شود تا پایان امسال به ۲۲۰ مرکز برسد.
تراهی در ادامه گفت: درآمد این مراکز نیکوکاری از ابتدای سالجاری تاپایان مهرماه امسال بالغ بر ۵۲۸ میلیارد ریال بوده که به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد هرمزگان کمک شده است.
حجت الاسلام محسن مومنی، مدیر کمیته امداد منطقه شهرستان بشاگرد نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با پشتیبانی کمیته امداد و نوع آوری مراکز نیکوکاری بتوانیم در ایجاد شغل و فرهنگ سازی به ویژه بین مددجویان جوان و زنان سرپرست خانوار نسبت به قبل موفق تر عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه