English

‍ استاندار ایلام در آیین اهداء ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان:

موانع خوشبخت شدن جوانان در امر ازدواج برداشته شود

استاندار ایلام در آیین اهداء ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) با عنوان این مطلب که یکی از موضوعات درد آور و نگران کننده امروز جامعه بالا رفتن سن ازدواج است، اضافه کرد: بخشی از این موضوع مرتبط با مسائل اقتصادی است اما نباید به بهانه مسائل اقتصادی از موضوع فرهنگی و چشم و هم چشمی و سخت گرفتن خانواده‌ها نیز غافل شد.

موانع خوشبخت شدن جوانان در امر ازدواج برداشته شود

به گزارش برگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا پیش از ظهر امروز در این آیین با تاکید بر اینکه بایست موانع خوشبخت شدن جوانان در امر ازدواج برداشته شود، اظهار داشت: اگر توقعات را پایین بیاوریم و سبک زندگی معصومین علیهم السلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم جامعه با مشکلات کمتری در این زمینه مواجه خواهد بود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه جهیزیه، مهریه و جشن آنچنانی هیچ کدام مایه خوشبختی نمی شود، اضافه کرد: الان بخشی از ناهنجاریهای جامعه در سایه بالا رفتن سن ازدواج و عدم ازدواج صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: در این راستا لازم است با نصب العین قرار دادن سیره ائمه معصومین علیهم السلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) در مورد ازدواج موجبات خوشبختی جوانان را فراهم ساخت.

بهرام نیا در ادامه از کمیته امداد امام خمینی (ره) به خاطر برگزاری این مراسم خوب تشکر کرد و گفت: هرچند این مبالغ و کالاها ناچیز است اما حداقل نیازهای شروع زندگی را برای افراد تحت حمایت خود فراهم کرده است.

وی در پایان به روح پرفتوح حضرت امام راحل (ره) درود فرستاد و گفت: تأسیس کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره) نقطه امیدی برای افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه است که امروز ما شاهد خدمات رسانی صادقانه این نهاد ارزشمند هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه