English

امام جمعه خمینی شهر:

تقدیم ۱۸۱ شهید از افتخارات شهرستان خمینی شهر است

خمینی شهر گفت: تقدیم ۱۸۱ شهید در عملیات خیبر از افتخارات شهرستان خمینی شهر است.

تقدیم 181 شهید از افتخارات شهرستان خمینی شهر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه خمینی شهر اظهار کرد: روز پنجم اسفند به نام روز ایثار و شهادت شهرستان نامگذاری شده است.

وی با بیان این مطلب که در یک روز ۱۸۱ جوان از شهرستان خمینی شهر در عملیات خیبر سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیدند و این از افتخارات شهرستان محسوب می شود افزود: در عملیات خیبر پنج گردان از شهرستان خمینی شهر حضور داشتند.

این مقام مسئول تشریح کرد: در زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق  جوانانی با کمترین امکانات به دفاع از اسلام و ولایت شتافتند ، با توجه به این موضوع که پنجاه  کشور از سراسر جهان  به کمک رژیم بعث عراق آمدند و جوانان کشور ایران مردانه در مقابل آنها ایستادگی کردند و در این راه  جوانان رشیدی هستی خود را با خدا معامله کردند.

آیت الله موسوی در ادامه گفت: شهدا به مردم جامعه درس ایثار و شهادت آموختند همانگونه که خود شهدا به فرموده مقام معظم رهبری از سیم خاردار نفس اماره رهایی یافته و سبکبال مهاجرا الی الله شدند.

امام جمعه خمینی شهر با گرامیداشت یاد و  نام شهدا از دست اندرکاران مجمع رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر که به مشکلات یادگاران دوران دفاع مقدس رسیدگی می کنند تشکر نمود.

وی همچنین از خیرینی که به پیروی از اهلبیت علیهم السلام در تهیه بسته های معیشتی سخاوت خود را بار دیگر نشان دادند قدر دانی کرد.

به گزارش موج، توزیع سیزدهمین مرحله کمک‌های مومنانه در حسینیه ثارالله خمینی شهر به یاد ۲۳۰۰شهید گلگون کفن شهرستان خمینی شهر انجام شد.

امام جمعه خمینی شهر 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه