English

امام‌جمعه خمینی شهر در گفتگوی اختصاصی با موج:

فروش بی رویه آب به صنعت موجب ضرر به کشاورزان شده است

امام‌جمعه خمینی شهر اظهار کرد: فروش بی رویه آب به بخش صنعت باعث خشکی باغات و ضرر به کشاورزان شده است.

 فروش بی رویه آب به صنعت موجب ضرر به کشاورزان شده است

آیت الله سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ضمن تبریک اعیاد رجبیه در خصوصیات شهرستان خمینی‌شهر توضیح داد: شهرستان خمینی شهر دارای چهار شهر و دو روستا و  دارای علمای شاخص و ۲۳۰۰شهید است.

وی گفت: در شهرستان پروژه هایی وجود دارد که نیمه کاره مانده  وبا کمک‌هایی که از جانب استان باید باشد ، تکمیل این پروژه ها امکان پذیر است‌.

این مقام مسئول به محیط زیست شهرستان و هوای استان و شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه هوای منطقه بخاطر وجود کارخانجاتی که در حومه شهرستان تاسیس شده را دچار مشکل نموده و نیازمند کارگروه های تخصصی و حمایت دولت می باشد.

آیت الله موسوی در ادامه تشریح کرد: برای حل مشکلاتی مانند آب و هوا باید از روش‌های علمی استفاده کرد و در  بهره بری از آن نهایت دقت را نمود، به طور مثال استفاده بی رویه از چاه های آب کشاورزی و فروش آب به بخش صنعت بدون حساب و کتاب ضررهای فراوانی به جامعه کشاورزی وارد نموده است.

وی با بیان این مطلب که باغات متعدد در شهرستان وجود دارد و باعث تصفیه  هوا می شود، هشدار داد:  اگر استفاده نادرست از منابع آبی ادامه یابد باعث از بین رفتن باغها و منابع طبیعی می شود و این زنگ خطری است که به سرنوشت شرق استان مبتلا خواهیم شد.

امام جمعه خمینی شهر مدیریت صحیح و هوشمند را در حل معضلات آب استان حائز اهمیت برشمرد.

وی در ادامه بیان کرد: از مسئولان استانی انتظار می رود با توجه به ظرفیت شهرستان ،جزو فرمانداری‌های ویژه قرار بگیرد چه اینکه با توجه به موزائیک بودن استان بازوی بسیار خوبی برای استان محسوب می شود.

آیت الله موسوی در بازدید از مجتمع مطبوعاتی استان اصفهان و دفتر خبرگزاری موج از خبرنگاران تشکر و خاطر نشان کرد: خبرنگاران نقش به سزایی در تنویر افکار عمومی ایفا می نمایند و امروز نظامی پیروزتر است که در عرصه انتقال اخبار به درستی اقدام نماید.

بازدید امام جمعه خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه