English

ایوب توکلیان:

روند افزایشی مراجعات بیماران کرونایی در خراسان رضوی

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همزمان با افزایش موارد مثبت کووید در موج ششم بحران کرونا، میزان اشغال تخت‌های کرونایی در بخش‌های کرونا در مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش یافته است.

روند افزایشی مراجعات بیماران کرونایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان رییس کمیته مراقبت و درمان قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: وضعیت میزان مراجعات به مراکز منتخب کرونا و بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها متأسفانه روند افزایشی دارد.

  توکلیان در ادامه اضافه کرد: یکی از اولین اقدامات صورت گرفته در موج ششم بحران کرونا در حوزه درمان بیماران کرونایی جداسازی مادران باردار و بیماران خاص و صعب‌العلاج مبتلا به کووید از سایر بیماران کرونایی بوده است.

رییس کمیته مراقبت و درمان کرونا علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: در موج ششم کرونا همانند ۵ موج قبلی اقدام به جداسازی بیماران سرطانی، دیالیزی، تالاسمی، پیوندی و دیگر گروه‌های بیماران خاص و صعب‌العلاج به‌همراه مادران باردار کرونایی از سایر افراد مبتلا به کووید ۱۹ بود و خدمات درمانی موردنیاز آن‌ها در مکانی مجزا از سایر بیماران کرونایی ارائه می‌شود.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به فراگیری ویروس اومیکرون یادآور شد: در ایام موج ششم بحران کرونا خدمات‌رسانی به بیماران غیرکرونایی نیز بی‌وقفه در حال انجام است.

رییس کمیته مراقبت و درمان کرونا علوم پزشکی مشهد با توجه به افزایش بیماران کرونایی تصریح کرد: درگیری در موج ششم بحران کرونا ما را از بیماران غیرکرونایی غافل نکرده و این گروه همانند بیماران کرونایی و در مکانی کاملاً مجزا از آن‌ها از دریافت خدمات موردنیاز بهره‌مند هستند.

 توکلیان در خاتمه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اگر می‌خواهیم که گرفتار ویروس اومیکرون نشویم باید ضمن انجام و تکمیل واکسیناسیون کرونا، استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه