English

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر:

حمایت از تولیدکننده باید همراه با حمایت از حقوق مصرف‌کننده باشد

نماینده مردم مشهد در مجلس بیان کرد: متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان از این زمان و فرجه به عنوان فرصتی برای عرضه کالای گران و بی‌کیفیت در بازار به نفع خود استفاده می‌کنند.

حمایت از تولیدکننده باید همراه با حمایت از حقوق مصرف‌کننده باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: ما سعی داریم تا نیاز به خود به وسایل حوزه‌های مختلف را از تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم چرا که گردش مالی آن در داخل کشور خواهد بود و از طرف دیگر جوانانمان بر سر کار هستند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر در ادامه این مطالب اضافه کرد: نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که ما در کنار حمایت از تولیدکننده باید حمایت از حقوق مصرف‌کننده باشد و مصرف‌کننده ما باید بتواند کالایی ارزان و با کیفیت را از بازار تهیه کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس همچنین تصریح کرد: برای اینکه تولیدکنندگان ما بتوانند توانایی رقابت با خارجی‌ها را داشته باشند، ما حمایت‌هایی را در دستور کار قرار دادیم و می‌دهیم تا این فرصت برای آنها فراهم شود.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه متذکر شد و گفت: متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان از این زمان و فرجه به عنوان فرصتی برای عرضه کالای گران و بی‌کیفیت در بازار به نفع خود استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: این‌گونه رفتارها در مرحله اول باعث شد تا ما مشتریان خارجی خود را از دست بدهیم و امروز هم شاهد هستیم که کالاها از جمله در حوزه لوازم خانگی با قیمت بسیار بالا در بازار داخلی عرضه می‌شود که این رفتارها انتقاد رهبر معظم انقلاب را نیز در پی داشت.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر در خاتمه این سخنان یادآور شد: همان‌طور که گفتم ما باید در کنار حمایت از تولیدکننده ، حقوق مصرف کننده را نیز مدنظر قرار دهیم و این حمایت‌ها از تولیدکنندگان باید به عرضه کالای مرغوب و با کیفیت و با قیمت مناسب به بازار منتهی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه