English

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر:

جریان فساد تلاش دارد تا بتواند تولید ملی را تخریب نماید

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای جوانان ایرانی، نمی‌توانیم معنایی ندارد و همه جهانیان به خوبی می‌دانند که ما در بسیاری از عرصه‌ها و مسائل با خودکفایی توانستیم موفقیت‌های چشمگیری را به دست آوریم.

جریان فساد تلاش دارد تا بتواند تولید ملی را تخریب نماید

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در سخنانی عنوان کرد: تلاش برخی از افراد و سودجویان برای تخریب تولید ملی وجود دارد و مسلم است که جریان فساد تلاش دارد تا بتواند به اهداف خودش که هم جنبه اقتصادی و هم جنبه سیاسی دارد، دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام پژمانفر در ادامه این سخنان تاکید کرد: این افراد و جریانات همه همت خود را بر این گذاشته‌اند که این باور را در میان مردم ایجاد کنند که ما توانایی انجام هیچ کاری را نداریم و اگر هم کاری را انجام می‌دهیم و محصولی را تولید می‌کنیم، بی‌کیفیت و بی‌ارزش است و قابل دفاع و قابل رقابت با کالاهای خارجی نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: متأسفانه عده‌ای بر طبل ناتوانی کشور در حل مسائل و مشکلات می‌کوبند و این در حالی است که امروز ما در عرصه‌های مختلف توانستیم ظهور و بروز پیدا کنیم و نشان دادیم جایی که جوان ایرانی اراده کند، هیچ کاری امکان‌ناپذیر نیست.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد: برای جوانان ایرانی، نمی‌توانیم معنایی ندارد و همه جهانیان به خوبی می‌دانند که ما در بسیاری از عرصه‌ها و مسائل با خودکفایی توانستیم موفقیت‌های چشمگیری را به دست آوریم.

حجت‌الاسلام پژمانفر همچنین اضافه کرد: با وجود این، برخی از افراد و جریانات حیات اقتصادی و سیاسی خود را در تخریب تولید داخلی می‌دانند و به دنبال آن هستند که این تفکر غلط را در جامعه جا بیندازند که این اقدام آنان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: باید با این افراد که عناصر خائن به ملت هستند، برخورد جدی شود و آنان حتی در روزنامه‌های زنجیره‌ای خود کالای ایرانی را تخریب می‌کنند که حتماً باید با آنان مقابله فرهنگی شود و علاوه بر این، لازم است جریان‌های امنیتی هم با آنان برخورد کنند.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این افراد در رسانه‌های خود مدام تولیدات داخلی را تخریب می‌کنند و بنابراین نباید به سادگی از کنار این کار اشتباه آنان عبور کرد.

حجت‌الاسلام پژمانفر در خاتمه خاطرنشان کرد: این افراد و جریانات همان کسانی هستند که در جریان کودتاهای مخملی ، پیاده نظام جریان فکری غرب و آمریکا بودند و امروز نقش و حیات خود را در این می‌بینند که تولید داخلی را تخریب کنند که حتماً باید با آنان برخورد جدی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه