English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

تنش شکارچیان در حوزه مرزهای جغرافیایی گلستان رخ داده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: امنیت مرزهای جغرافیایی سیاسی مازندران مهم است این اتفاق در مرزهای سیاسی استان مازندران در تقسیمات کشوری رخ نداده اما اینکه یک تنشی در حوزه شکارچیان در مرزهای مازندران در استان همجوار؛ استان گلستان بوده قطعی است.

تنش شکارچیان در حوزه مرزهای جغرافیایی گلستان رخ داده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی اظهار کرد: امنیت مرزهای جغرافیایی سیاسی مازندران مهم است این اتفاق در مرزهای سیاسی استان مازندران در تقسیمات کشوری رخ نداده اما اینکه یک تنشی در حوزه شکارچیان در مرزهای مازندران در استان همجوار؛ استان گلستان بوده قطعی است.

وی ادامه داد: شدت آن هم به اندازه‌ای نیست که یک القاء ناامنی شده و اغراق گونه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان داشت: در این مسئله اصل ماجرا تکذیب نمی‌شود چرا که مسئله مدیریت زیست محیطی تالاب‌ها با مدیریت جغرافیای سیاسی استان متفاوت است و کلیت موضوع را تکذیب نمی کنیم، بحث این بود که در حوزه مرزهای جغرافیای سیاسی مازندران این اتفاق رخ نداده است.

وی عنوان داشت: ما پاسخگوی مسائل سیاسی و امنیتی استان خودمان هستیم و این موضوع که تالاب میانکاله از نظر اکولوژیکی به طور کامل و حتی در محدوده استان گلستان تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران قرار دارد، موضوعی جداگانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه