English

امام جمعه اصفهان:

رهبری و هدایت بزرگترین نعمت خداوند بر بندگان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند بواسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری و ولایت و همچنین هدایت است.

رهبری و هدایت بزرگترین نعمت خداوند بر بندگان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان اظهار داشت: همه آنچه را که خداوند به ما داده، اگر درست به کار ببریم، نعمت است درغیر این صورت نقمت است.

وی با بیان اینکه رهبر و هادی الهی باعث می شود نعمت‌های الهی در مسیر درست و صحیح به کار برده شود افزود: یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند بواسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری و ولایت و همچنین هدایت است.

عضو خبرگان رهبری گفت: تمامی نعمت هایی که خداوند  به انسان داده است از قبیل مال ، فرزند ، اعضا و جوارح مثل چشم و گوش ، همه وسیله هستند و اگر هدایت نباشد، هیچ نعمتی نعمت نخواهد بود.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: ما در عصر حاضر داشتن نعمت ولایت را حس می کنیم و داشتن نعمت رهبری باعث می شود در طی مسیر، ما را از بعضی کج روی ها باز بدارد.

امام‌ جمعه اصفهان با بیان اینکه نعمت‌های خداوند غیر قابل شمارش است، افزود: خداوند می‌فرمایند: اگر به کسی خدمت می‌کنید، منت نگذارید؛ اما خداوند برای دو نعمت بر انسان‌ها منت می‌گذارند که یکی از آن‌ها اصل رهبری و هدایت است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که با نعمت خدا نافرمانی خدا را انجام دهیم، ناشکری کرده‌ایم.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری طی ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: در زمان طاغوت مردم از بسیاری امکانات بهداشتی، رفاهی و خدماتی محروم بودند و امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی برقرار است.

امام جمعه اصفهان، مهمترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه