English

۲ انتصاب جدید در استانداری آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در احکامی سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری و سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری را منصوب کرد.

۲ انتصاب جدید در استانداری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، جعفر رزمی را به عنوان سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری منصوب کرد.

در حکم عابدین خرّم خطاب به رزمی آمده است:نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست دفتر امور امنیتی و انتظامی" منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی و ارتباط مستمر و موثر با همکاران در حوزه وظایف سازمانی، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

جعفر رزمی متولد 1360 در اهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله فرمانده سپاه ناحیه شبستر و عضو شورای تأمین این شهرستان، رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول بازرسی سپاه عاشورا را بر عهده داشته است.

همچنین عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در حکمی دیگر، محمد اسکندری را به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب کرد.

در حکم عابدین خرّم خطاب به اسکندری آمده است:نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها" منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی و ارتباط مستمر و موثر با همکاران در حوزه وظایف سازمانی، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

محمد اسکندری متولد 1352 در مراغه و دارای مدرک مهندسی ماشین‌آلات کشاورزی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله رئیس سازمان بسیج سازندگی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا را بر عهده داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بنام خدا
    جناب وزیر محترم آموزش و پرورش کشور آقای نوری
    با سلام احتراما ما والدین دانش آموزان محصل در تعدادی از مدارس دولتی سطح شهر های استان آذربایجان شرقی نسبت به استقرار دکل های آنتن مخابراتی تلفن همراه در داخل محوطه مدارس دولتی شدیدا معترض هستیم چند بار نیز در طی سنوات اخیر به مسئولین آموز ش و پرورش گفته ایم ولی متاسفانه اقدامی به عمل نیاورده اند. آقا ی وزیر این تشعشات بر روی سیستم ایمنی فرزنان دانش آموز نوجوان ما و نیز بر روحیات و حتی اعصاب آنان نیز تاثیر می کذارد . چطور یک دانش آموز در آن مدارس مستقیما چندین ساعت زیر تشعشات بسیار قوی آنتن دکل مخابرات تلفن همراه بنشیند و سالم بماند؟ اخیرا به دلیل کرونا شاید کمی تعطیلی برکزار شده ولی این مشکل وحشتناک تشعشات را حل نمی کند! جالب تر این که گویا اداره کل آموزش و پرورش حق اجاره ماهیانه استقرار دکل آنتن مخابرات تلفن همراه را که ماهیانه گویا شش 6 میلیون تومان هست برای خودش منظور کرده و حتی ریالی نیز به مدارسی که دکل در حیاط آنها مستقر شده پرداخت نمی کند.!! آقایان عزیز مسئول لا اقل به خاطر این تشعشات که همه بچه ها را و حتی نیروهای فرهنگی خودتان را آلوده و بیمار و ضعیف می کند لا اقل از همان ماهیانه شش میلیون تومان پول ماهیانه اجاره دکل که مخابرات به آموزش و پرورش استان می دهد برای اون بچه ها و معلماتون روزانه شیر پاستوریزه توزیع کنید .یا بیایید و این دکل های آنتن مخابراتی را از حیاط مدارس دولتی بردارید و به محل دیگری جابجا کنید /از شما و شخص آقای رییس جمهور عزیزمان جناب آقای رییسی تقاضای فوری داریم رسیدگی و حمایت جدی و سریع در این جهت محبت نمایید.
    خدایا چنان کن سرانچام کار تو خوشنود باشی و ما ر ستگار
    با تشکر ویژه از طرف والدین دانش آموزان مدارس دولتی شهرهای استان آذربایجان شرقی
    رونوشت:
    حضور مقام معظم رهبر ی عزیزمان جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر
    حضور رییس جمهور عزیز جناب حاج آقا رییسی جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر
    حضور وزیر محترم ارتباطات جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر
    حضور نمایندگان محترم مجلس جهت محبت و دستور بررسی و کمک فوری برای رفع این خطر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه